Blogia
imma

Somnis......

Somnis...... Fa un parell de setmanes que em desperto sobressaltada, a vegades recordo el que he somiat ia d'altres només recordo que m'ho estava passant malament....
Una nit, que el matís egüent havia d'anar al museu, vaig somiar que anava a la platja de nit, amb la meva mare i el meu pare, era molt estrany ja que mai anem junts a la platja, però ene el somni era ben normal. Resulta que anàvem caminat seguint una mena de camí de ronda d'aquels que hi han a la costa brava, on abans passaven els contrabandistes, la nit era molt fosca, i no recordo que hi hagués lluna ni res, finalment veiem un camí asfaltat amb molta baixada, i la meva mare diu tota convençuda, és la platja del Gólgota, o Górgota o alguna cosa així, i dicideix baixar pel caminet, però resulta que el caminet fa molta molta baixada i comença a relliscar i relliscar, jo cridava molt perquè no podia agafar a la meva mare i el meu pare havia quedat enrera. M'estava estressant molt, perquè era molt fosc, i a més al costat teníem suposadament el mar, o sigui una especie de penyasegat. Vaig decidir baixar a "rescatar " la meva mare i després de baixar una estoneta, vaig arribar a una caleta amb unes roques q a la foscor representaven el quadre "El gran masturbador" de Salvador Dalí. Sembla una tonteria, però dies aans havia anat al Caixa Forum a una exposició de Dalí i havia vist una foto de unes roques de Port Lligat les quals van donar la idea a Dalí per fer el Gran Masturbador, o sigui que teíen la mateixa forma, i ell es va inspirar en aquestes formes...
Després de comprovar que estava gairebé dins un quadre de Dalí, em vaig despertar tota sobressaltada, allà les 8 del matí, i no vaig poder dormir més...esperant que fossin les 10, hora que començo anar cap al museu...
No sé, però si continuo així, em tornaré mig boja jeje

Bon dia imma!!

4 comentarios

imma -

mmmmm ostres no hi havia pensat, clar la montanya del Golgota...mare meva les meves neurones no hi token!

Manel -

¿Platja del Golgota?
Sembla molt a Passio...nant

imma -

Suposo que vas arribar al final i no et va passar res, perque em vaig despertar de cop i volta.....

ruru -

escolta nena , i al final que >?'' em vas resacatar o no ???? tu ,, q aixo es important,. he ??? va i si tens q dir algo digues asi q vaig sortir de l'aigua com una sirena maca com som totes les marones
petons somiatruites ..