Blogia
imma

Un dia a casa la Gala Dalí

Un dia a casa la Gala Dalí Ahir vaig anar al museu, a mi en teoria només em toca currar el cap de setmana però al ser setmana santa ahir vaig anar-hi, ja que faltava gent. La veritat és que no va venir gaires persones, no sé, suposo que és perquè normalment el dilluns està tancat... no sé.. vaig trobar a faltar els nens de les visites dels dies d'entre setmana... bé doncs, estava vigilant el menjador del castell, és una de les sales més tranquiles, no hi ha gaire merder, només has d'està pendent que no toquin la taula i ja està.. o sigui em vaig avorrir ... m'entretinc escoltant els comentaris de la gent, són molt divertits, per exemple, em ve una dona amb accent anglès, que resulta que és la mare una d'ex companya d'institu i em diu tota seriosa: - I les sales privades, les que utilitzaven realment Gala i Dalí on són? .... - jo em quedo tota pensativa, què m'està preguntant aquesta dona? i ella continua- Si dona, aquestes sales són les de mentida, però jo un dia vaig veure les de veritat, les que realment utilitzaven... - i jo li vaig haver de contestar finalment que no hi han més sales que les que estan obertes al públic, i que sí, que realment la Gala venia a passar temporades petites a l'estiu.. la dona se'n va anar poc convençuda, creient realment que allò que es mostrava al públic era de "mentida" en canvi tenim sales ultra amagades de veritat... mare meva!!!

Al museu, a l'entrada hi tenim un cavall dissecat, que li van regalar a Dalí quan va inaugurar el castell de la seva dona, doncs, la gent no hi enten massa d'animals, ja que m'han arribat a preguntar si era una vaca?, un xai? però, si es veu clarament que és un cavall!! potser entenc la gent no entengui que és un cavall dissecat... però, un xai???

bé suposo que ja tindré temps durant tot l'estiu per poder posar tonteries de la gent, a més com que és l'any Dalí! jajaja

bon dia imma!!

2 comentarios

imma -

crec que la persona que veia una vaca m'estava prenent el pèl! jajaaja què hi farem.. amb uniforme i tot em prenen el pèl!

La hora de las brujas -

Oh, jo vulg anar al museu!!Supose k tu estarás ja farta...jejeje!!Tas segura de que qui pensava que era una vaca veia bé?alomijor necesitava ulleres!!!jejeje!!!Bona nit maca i petonets!!