Blogia
imma

confessions

bé, doncs ho confesso, tampoc em queda tan tan malament l'uniforme, tot i que no em veig molt rara, amb americana blau marí pantalons blau marins i una camisa blanca! jeje, però, segons una meva companya de feina haver de portar uniforme fa que no hagis de pensar cada dia què posar-te de roba.. jo opino que et deixa sense personalitat i aquestes coses.. però no em queixaré que he vist uniformes molt pitjors!!
Em va explicar aquesta noia, que en Dalí havia disenyat un uniforme pel seu futur Teatre-museu Gala Salvador Dalí de Figueres. es tractava d'un peto, o mono, de color violeta tiran a fucsia amb un pom de violetes al pit... la veritat, m'hagués agradat molt més portar aquest uniforme! almenys hagués anat una mica més divertida, que tan blau marí i blanc jeje... però suposo que ara m'estaria queixant igual!

bé, com sempre tinc soneta... demà torna la meva germana i pot ser (bé segur) que tindrà molt de mono de pc, o sigui que segurament aquest cap de setmana no podré conectar-me.. però total... per escriure xuminades... fa temps que escric per escriure... només em ve inspiració quan estic trista.. i últimament no tinc temps d'estar-ho, bé i tampoc en tinc gaires ganes.. no sé però quan passes una temporada més o menys bé, no recordes la tristesa, i tampoc recordes el nus a l'estòmac de quan fas una csoa mal feta... oblidem tan ràpidament les coses dolentes (almenys jo) seguramnet si no tinguésim aquesta virtud pot ser no podríem tirar endavant.. bé doncs... jeje

bona nit immma!!!!!

2 comentarios

La hora de las brujas -

Totalment d´acord...Tenim tendencia a oblidar els moments roïns...i aixó, aleshores, es el nostre mijor don!!Petonets maca, i paciència amb l´uniforme!!!

Polux -

No esta mal el uniforme, si vieras el mio, pufffff, pantalones violeta y camiseta verde pistacho agggggg.El horror...el horror.