Blogia
imma

trens.....

Ultimament agafo molt el tren... no és que em desagradi, de fet m'agrada més que haver d'agafar la sarfa, l'autobús que conecta la costa brava amb la resta del món que sempre arriba mitja hora tard o més ....
Bé doncs, havia d'agafar el tren i baixar a flaçà, de figueres a flaçà només hi ha una parada un quart d'hora.. i m'he despistat i he arribat fins a Girona... he hagut de baixar a Girona agafar un altre tren i tornar a recular.. tot això sense pagar bitllet cap cop! jeje, ais... kins dies de bojos que porto!! no sé pas si faré res de bo!

el cas és que al tren he coincidit amb la Judit, una noia que havia anat amb mi a l'institut, i m'ha dit que viu amb el seu xicot des de fa un temps a Flaçà... i l'he envejat una miqueta, només una miqueta... fa temps que penso en aanr a vire amb el meu peixicu, però sempre a última hora no ho fem... però suposo que d'aquest any no passa! aiss en tinc moltes ganes, la vida és difícil, tot és molt car´... però ho hem d'intentar, perquè crec que no conèixes a una persona, fins que no vius amb ella... d'altre manera només la coneixes parcialment, has de viure el dia dia...

bé, aniré a mimir, tinc soneeeeta!!!

Per cert demà estrenaré l'uniforme.. vaig escriure un post explicant les peripècies del meu uniforme, però al final no el vaig publicar, ja que estava massa enrabiada... només dir que van haver de trucar a la fàbrica si hi havia talles mega grans!! us podeu imaginar a mi dins un emprovador provant totes les talles i que cap m'anés bé??? em vaig sentir com una vaca burra... jeje però ja està, ara ja tinc uniforme i ja semblo una conductora d'autobús juvilada jejejeje apa somi doncs!! demà a Can dalí s'ha dit!!

bona niiiiiiit, imma!!!!!

7 comentarios

imma -

si home ni "jarta" de vino penso posar una foto amb l'uniforme!!! jajaajajaja

Polux -

Clar que l´entec i a mes l´escric, malament, aixo si.
Te tomo la palabra con lo de la foto.

ruru -

no calia en caatella , de fet ara m'he adoant q escrius en catala .. nena!!!!!!!!! apa !!! quina tonteria he fet jejejejeje, el tal polux ,,, al menys segur q l'enten no ???, ajjajajaja petons

ruru -

yo doy fe, ( ho dic en castella per el de l'aktre comentari ) q la imma esta monisima con el unifoirme , y lo digo en serio .... parece una muñequita rubia...lo digo en serio ,,,, y tambien os digo q la foto la tendreis la tendreis , de eso me ocupo yo .. vale ???? petons

Manel -

De segur que amb l'uniforme estas com un tren...
:-)

Polux -

A ver si cae una foto con el uniforme, uno que es fetichista...:)