Blogia
imma

escriure un blog...

escriure un blog... Ja fa algun temps que llegeixo blogs, o weblogs, o bitacores, o bitacoles, és igual... pot ser fa un parell d'anys o més! El primer que vaig llegir, va ser el de la mer, em va enganxar, i alucinava llegint la vida, i les intimitats d'una persona, i em preguntava com era possible que algú fes una cosa així? després, vaig anar descobrint altres blogs, la meva germana va inaugurar el seu.. i jo era una simple mirona.. i ja està... ni tan sols deixava comentaris enlloc.. fins que un dia, vaig descobrir el blogger, i em vaig fer el que seria el meu primer blog, en castellà,. Tenia unes crisis mentals, ja que com podia escriure coses que em passaven, o simplement que m'interessaven en un altre idioma que no era el meu, o sigui que havia de traduir i per tant "pervertir" d'alguna manera, allò que pretenia ser espontani??? per aquesta raó, vaig inaugurar aquest blog, perquè fos en català, i de moment escriure els dos... però això costa molt, i sóc una mica vaga, i ultimament tampoc tinc temps... i m'he quedat només amb aquest....
Hi ha poca gent que sàpiga que escric xorrades aquí... (vull dir gent que em conegui personalment, bé i que no em coneix tb jejeje) i fins i tot la gent que coneix el blog, no em llegeix, perquè, quin sentit té també, si em poden preguntar les coses directament a mi.. o ... bé.. no sé...

Total que ara sé que una noia des de Dinamarca, o stokolm, o des de Finlandia, em llegeix de tant en tant, i això em fa feliç, merci ja saps qui ets eeh jejejej una antiga companya de pis, de somriures i de dies molt especials !! que aviat tornarà... ejjeje

petons!

bona nit imma!!!

3 comentarios

ruru -

i el meu ?? t'has oblidat de mi ,,, bua
jeje petons i bon dia imma

cogollo -

Home, jo que ja saps com sóc d'especial m'he fet un bloc. Jeje, es entretingut.

Turandot -

Sip, és ben interessant això del mon dels blogs... qui sap a lo millor un dia m'en faig un jejeje