Blogia
imma

matines matines

Pots tenir un somriure per fora i està confusa i trista per dins, pots està cantant alegrament i sentir-te un ésser extrany per dins... no sé com em sento en aquest moment, però hi ha estones que no em sento aquí i ara, i no tinc forces.. i altres moments que em sento poderosa, amb ganes de canviar-ho tot i tirar endavant... no puc quedar-me asseguda esperant o trista, compadint-me de mi mateixa o (com diu en cogollo) fent-me la màrtir.. he de seguir caminant, pel camí que m'he anat marcant, sempre amb el somriure apunt, les llàgrimes s'han de reprimir, però tampoc se n'ha d'abusar.. i pot ser n'he estat abusant aquests últims dies...

Fa poc rellegia un diari que escrivia quan tenia 15 anys, i no em vaig reconèixer, fins i tot trobava estúpit tot el que deia, pot ser em passarà el mateix amb el que escric aquí... simplement estupideses...

Bon dia imma!!
EStic buscant l'adreça de la cafeteria que surt a la peli d'Amelie jeje jeje

2 comentarios

emma -

per això escric el weblog, i els poemes, i la prosa estranya que ningú enten. cada un per una cosa.
weblog per idees, poemes per sentiments, la prosa per la vida. m'imagino llegint-ho d'aquí 10 anys.. rient-me de tot el que anava escrivint, de les tonteries que deia i de... etc.
egocentrisme...xd

La hora de las brujas -

Bon dia inma!
Quan agafe els meus diaris de nena, també tinc la mateixa sensació! Pero es perque no recordem con eramos i que pensaven diferent k ara!
Un abraÇ