Blogia
imma

vent amb popa!!!

NO sé perquè he posat aquest títol.. jeje, bé després d'una petita crisis, que va durar poc, torno està en plena forma (bé més o menys tampoc sóc super woman)
He tret bona nota de sociologia, :) estic contenta, em va agradar molt l'assignatura.. ara ja hem començat les noves classes, i vaig mig adormida pel món, al matí ben adormida al vespre ben desperta perquè?? misteris de la vida!!
Ahir vaig anar a visitar un bon amic de sempre, el tenia una mica abandonat, i ell a mi, no tinc massa cura de les amistats.. o això em sembla... vam està parlant de la vida, de com hem anat canviant, de les properes parelles que aniran a viure junts... de gent quefa molt que no veiem, del perquè de tot plegat, vam intentar arreglar el món i com sempre encara queda molt per fer!
Miraré de no trigar tant a tornar-hi anar... almenys puc dir que NO vaig mirar Gran hermano Vip!! iiiuuujuuu!!!!

bon dia Imma!!

5 comentarios

imma -

nono vent amb pompa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jajajajajaaa

imma -

cogollo, ja saps que m'obliguen a mirar aquests programes, jo mai ho faria per voluntat pròpia!!!! jaajaja

ruru -

no se si el vent te una popa , jaja m'has fet riure nena , jajajajaja

emma idiota amb punt. -

jo vaig estudiar
zzzzzzz
poz.....es vent en popa, no?
o és que el vent té una popa?
o menges vent i popa?
fa vent i et ve una popa gegant i et mata! popa popa de 8 tentaacles!!

cogollo -

No miris tan la tele ke es dolent per la salut, especialment GH