Blogia
imma

Descobertes....

L'altre dia vaig descobrir un interruptor nou a casa del meu pare, ja sé que sembla una tonteria, però em va fer pensar, l'interruptor no era nou, o sigui havia estat allà des que es va construir la casa, era nou només per mi, perquè com que vaig per la vida despistada, fins ara no l'havia vist... o pot ser sí que l'havia vist però d'una manera irreflexiva... Crec que m'està entrant síndrome Hiper Súper mercado... jeje, però la veritat és que vaig està pensant en les petites coses que fem cada dia i no hi donem importància. Com passar cada dia pel mateix carrer i veure les mateixes persones, que no coneixes però de veure-les cada dia ja hi tens una relació, de coneguts de vista, un extrany adjectu, coneguts de vista... Després es produeixen situacions angoixants com quan trobes un conegut de vista en una sala d'espera, què fas? inentes parlar d'alguna cosa amb ell, o simplement abaixes la vista, dius un hola curt i t'esperes.. això pot comportar tensions innecessàries... mmmmmmm

Ara he recordat que de petita m'agradava molt disfressar-me. tenia una caixa plena de mocadors de la meva mare i drapets i jugava a princesa i m'inventava històries.... amb els meus amics imaginaris.. com és que ara no sóc capaç de tenir un amic imaginari i abans sÍ? no ho entenc... Crec que quan et vas fent gran vas perdent coses fantàstiques, jo crec que vaig perdre tota la meva imaginació, i que ara sóc una vulgar imitadora d'agluna cosa que pot ser algun dia vaig arribar a ser...
Crec que necessito dormir una mica...
Bona nit imma!!! :)

7 comentarios

RURU -

jo insiteixo , al meva fada es la mes maca , jejejejejeje petons ,,, titimo molt
i ja era hora q les fiquesis
es veia trist sense ellas , jeej sobretot amb al meva, jajajajaja
soc mes xula q un vuit , jajaji jo si q somio , sino ho fes,,, estaria a salt ,, segur ,,,

imma -

una fada és de la meva mare www.tiaruru.com7weblog, l'altra la vaig trobar per internet no recordo a quin lloc... :) les vaig ajuntar i ara tinc 2 fades!! jeje

Turandot -

M'encanta la capçaleraaaaa

nando -

a veure si trobes mes coses! qui sap?

La hora de las brujas -

Perden aqueixes coses perque deixem de creure en elles. Proba a tancar els ulls, deixar la mente en blanc, i molt sovint haurás deixat un lloc per a q la teva imaginació trobe el camí de volta a casa
Petonets

Hellcat -

No crec que quan ens fem grans perdem la nostra imaginació. Crec que nomès s'adapta al nostre nivell de maduresa.

Turandot -

Bon dia Imma!
Tens raó passa molt sovint això, al igual que quan cercant alguna cosa, en trobes una que tenies oblidada, i a lo millor t'encantava, però un dia l'amagares, i ara le trobes, és com un tresor.
Jeje, jo tb jugava a ser princesa, però era a casa de la meva àvia ( cosa que em duu a pensar que l'estirp reial em ve d'allà, je) em possava un tapete pel cap, uns guants fins els colzes, un collar horriblemente exagerat i somiava amb cavallers i prínceps blaus... quina llàstima despertar un bon dia ;)