Blogia
imma

no he anat al cine...

He arribat al pis, i tothom estava de panxing... i jo tenia unes ganes increibles d'anar a veure Saber y tenber ( ja ho havia dit..) però, ningú m'hi ha volgut acompanyar... estava apunt d'anar-hi jo sola, però he començat a tenir una mandra horrorosa.. i he acabat estirada al sofà amb els altres companys de pis, empassant tele.. Quina vida més passiva!!
He agafat un punt de venda, per veure la cartellera d'aquest cap de setmana, i efectivament, ja han tret Saber y tener... m'he posat una mica trista.. ara hauré d'esperar, o bé que la passin per algun cinema d'aquests de poble, que a vegades et dóna alguna sorpresa.. o bé, esperar que surti en vídeo, o dvd, que em sembla una mica difícil.. o pot ser no.. ais, quina ràbia!!!!

en fin, tampoc em vull deprimir ara ... de fet és una peli i prou.. no???

M'estic imprimint el meu súper hiper currículum vitae, no tinc gaire coses a posar-hi, però no sé, suposo que n'hi han de pitjors no? Aniré a veure si em dónen feina.. suposo que és el que s'ha de fer, vivim en una societat capitalista i els diners són necessaris... no?

Bona nit imma!!!

3 comentarios

la hora de las brujas -

Dona el mateix el currículum, tu sonriu, com diues que fas sempre i el treball será teu!
Y per lo de la peli, no et trenques el cap, perque en un obrir i tancar d´ulls segur que la tens a casa...
Bona sort!!!

imma -

no se no se :)

Turandot -

Tranquiiiiiila, el meu currículum segur que és pitjor, jeje