Blogia
imma

riure

riure M'agrada riure, riure ben fort, i tenir mal de panxa de tant riure!!
Aquests dies, no sé perquè, però estic rient molt.... Em passo el dia fent tonteries i rient com una desesperada... pot ser són els nervis.. però en tot cas, em deixa ben tranquila! Diuen que és tan sa riure, i jo ho faig molt sovint!
La rous, l'altre dia em deia, que no havia rigut tant en sa vida!! M'encanta, ser feliç i que la gent del meu voltant també ho sigui, i que riguin i que cantin i que facin tonteries que la vida són tres dies i dos ens el passem dormint! jejejejejejej

Vull anar a veure la pel·lícula Ser y Tener (Être et avoir)
a veure què tal serà.... miraré d'anar-hi demà...

5 comentarios

Txell -

Ei! Aquest escrit del riure és molt xulo! A mi també m'agrada molt riure i que la gent que aprecio i que tinc a prop també ho faci!
Riure pequè ens ho passem bé o simplement per una tonteria que no té massa sentit, és saludable i és d'aquelles petites coses que et dóna oportunitat la vida i que s'ha d'aprofitar!

Silvia -

Riu...riu molt no paris de riure mai!!!

Tant debò tothom pensés així.

Anónimo -

jajajajjajajajajjajajaa jejjejejejejejejejej petons ,,,

cogollo -

Segueix rient que es molt macu!

Turandot -

Gràcies per contagiar la blogosfera amb les rialles.