Blogia
imma

lleganyes

veure que una persona que sempre havia criticat el que feies, ara li faci fer a la seva filla, i a sobre et digui que la seva filla ho fa taaaant bé, fa ràbia... Em fa ràbia que em faci ràbia, perquè se suposa que aquesta filla l'hauria d'estimar i no jutjar pel que fa la seva mare, però tot i així, em fa ràbia... Una cosa tant meva, que des de fa motls anys que porto amb mi, que va criticar tant, ara resulta que és la millor cosa que pot fer la seva filla... Hipocresia? enveja? si, crec que aquestes dues paraues serien les edients per definr aquest tipus de persona...
Sempre que hi vaig m'haig d'empassar la mala baba, i fer veure que m'encanta que em digui que la seva filla està millorant tant i tant, i que la mestra li diu que té tan bona oïda i afina tant bé... ais, no sé, pot ser sóc dolenta.. no ho sé.. però tothom ha volgut seguir els meus passos.. pot ser perquè no estaven malament del tot?

Volia acabar el conte de la vaca, però no estic inspirada...
Bon dia imma!

1 comentario

jo -

no te creguis tot el q te dieun , començem per aqui ,, despres,,,, prprprprrpr es igual don a, fes la teva, a veure si t'atrpan , jo personalment , ho dubto ,, no ni hi han de nanas com tu i com l'emma , aixo segur .... i si partim d'aquesta base,, lo dmeas son espinetas,,,, q es trenquen ,, tranqui nena,,, es igual ,, mir-ho per la aprt positiva, resulta q t'estan donant la rao ... si nena tu has guanyat ,, de tores totes .... petons i no t'oblidis q t'estimo , ara i sempre , i com avans y com despres i commes endavant , igual q el primer dia q te vaig veure,,,, igual ,, i mes,.... formas poart demi , tu ets jo ,, muacckis