Blogia
imma

fracàs escolar.....

Anomenem rendiment suficient a allò que el professor considera que ha de saber el grup classe en general, i el rediment satisfactori o insatisfactori seria allò que pot arribar a saber un alumne en individual, el que anomenaríem les seves pròpies capacitats intel·lectuals...
Un alumne pot assolir el rendiment suficient, però ser insatisfacoti al mateix temps, ja que es considera que l'alumne pot arribar a tenir més capacitat alhora de resoldre els problemes proposats.... o també pot ser que un alumne no arribi al rendiment suficient, però al mateix temps estigui tinguent un rendiment satisfactori, o sigui que per les capacitats del discent tingui els límits per sota del rendiment suficient... No sé si m'he explicat bé.. suposo que no ;P
En resum que per molt que m'agradin les mates... el meu rendiment no podrà ser mai suficient.. encara que sí satisfactori, almenys per mi... això vol dir que encara que m'esforci, i m'agradin les mates (que ja és un pas) encara no he arribat al rendiment suficient posat per la professora.. Sí si, he suspès mates.. De fet també és per culpa d'un treball que vam fer en grup i el vam fer tan malament que no ens ha posat ni nota.. o sigui que ni tan sols ens podrà ajudar el treball... total una merdeta.. a més al tractar-se d'una assignatura semestral no torno a tenir convocatòria fins el setembre jejeje

No estic enfadada, estic una mica trista i desepcionada.. em sap greu que el treball hagi sortit tan malament, quan jo no tinc la culpa si les meves companyes de treball tampoc el van fer gaire bé... i també estic una mica desepcionada, perquè ja que havia descobert que les mates no són tan horribles, pensava que hauria fet un examen més o menys presentable.. però no.... Ais no sé..
Res que ara m'hauré de posar les piles i fer els altres exàmens i no preocupar-me més d'aquest fins el setembre!! :)

Bon dia Imma!! i ànims!!!

1 comentario

jo -

be, dona , no s'acaba el mont,, tonta,, per aixo existeixen els sertembres si !! segur ,... apa anims ,, de tortes amneras un altre dia en posare jo el penjol jejeej , petonetssss tititmo