Blogia
imma

he decobert que m'agraden les mates...

Després de gairebé 20 anys odinat les mates, plorant davant de equacions indesxifrables, problemes revolucionaris... Avui m'he trobat a mi mateixa, fent problemes pel futur examen de mates que és dijous, i passant-m'ho pipa! Pot ser és que el nivell és baix, i es tracte de repassar aquells problemes que feia a 8è de EgB que mai vaig entendre, i ara com diu Piaget, ja tinc la maduració suficient i puc arribar a entendre'ls... no ho sé, total que ja m'he trobat en un parell d'ocasions explicant a la gent com es fa un sistema d'equacions (de primer grau eeh!! ) jejeje, no ho entenc perquè ara? i no abans? perquè??? no ho sé..
Pot ser suspendré l'examen de dijous, però tot i així, he descobert, que les mates són divertides... i que quan resols un problema la sensació que tens és tan genial que l'esforç que has fet ha valgut la pena... ais senyor...
em passarà el mateix l'any que ve quan faci educació física???? jejejeje

bon DIa!!!! imma..?? jeje

2 comentarios

silvia -

Quina sort...jo sóc totalment negada per les mates...fins i tot després de molts anys continuo sense entredre-les...que hi farem

Apa sort!!!!!!!!

jo -

nena , potser si ... qui sap .. ja te veig fent de profe d'educacio fisica, no ????jejeje i lo de les amtes es ... curios .. pero maco ,, apa estudia q seras el nou einsten o com se digui ,, muacckis tititmo molt