Blogia
imma

Bona nit imma

Bona nit imma a vegades em desconcerta arribar a pensar que en el fons no sé fer res especial, o sigui que no tinc res especial per donar a la societat, o sense anar tan lluny, a la gent que m'envolta.. m'agradaria saber escriure, saber fer cançons i cantar-les, tocar bé el violí i poder tocar pels altres i per mi... o saber fer escultures de formes increibles... en definitiva ser alguna cosa més que el (que crec que) sóc ara mateix...
He començat moltes coses, i no he sigut capaç d'acabar res.. Com si fes tastets de la vida, tastes per saborejar, ara una cosa, ara una altra... però pot ser realment cap cosa de les que provava eren fetes per mi...
Encara he de trobar el meu camí, no crec que sigui massa tard...de fet encara no sé què significa trobar el camí..

5 comentarios

mesmarge -

No et preocupis, jo sóc gran i lúnic que faig bé són les empanadilles frudesa congelades, fregir-les (bé quan no se'm cremen).
Ànims

silvia -

El cami ja l'has trobat...l'estàs fent. La vida és un camí, a vegades camines per un bosc ple d'arbres, plantes i flors i a vegades camines per un dessert i tens sed, molta sed, a vegades fins i tot escales montanyes i et sents cansada molt cansada, però saps què? sempre arribes a un refugi o a un altre bosc meravellós...i continues amb el teu camí. El camí el vas començar a fer fa molt de temps...

monjo -

kin problema hi ha,en el món k vivim, es millor ser un taste olletes,ke caure en la monotonia infernal.

Anónimo -

no se qha passat, jeje , deia q qui vol,saber-ho no ??? total , pa que ??? dic jo q seri tot massa perfecta,, i les personas som moltes cosas , pero perfectas..... se segur q no ,,, del cert !!!!apa petons

Anónimo -

no hi ha cami ,, al menys no es trova, ell te trova, jejeje i aixo de tastas ,,,, ja veus l'exit q tenen els bars q fan tastas , ejej tan dolerntas no seran dic jo ,.. i jo soc de l'opinio , q val mes saber fer una mica, moooooltes cosas ,,, aixis ,, de mica en mica en sabras molt de moooooooltes cosas,i cap problema ,,, nomacabem mai de saber q coi som , jej pero q