Blogia
imma

Què t'han portat els reis?

Què t'han portat els reis? Els últims anys, que em fessin aquesta pregunta era com si em torturessin... NO sé perquè, pot ser perquè cada vegada trobo més absurt enumerar els regals... i quans més en tens més bé t'has portat?? no sé...
Quan era petita, i s'acostava el dia de reis, em posava nerviosa, això de pensar que t'estaven vigilant uns senyors barbuts i que controlaven si et portaves malament o no, em treia de polleguera! Quin dret tenien aquets tres senyors peluts a posar micro càmeres a casa teva, o utilitzar una màgia secreta per controlar tots els nens del món?
Avui m'he quedat a casa, i no he pujat a Girona, per alguns és una maniobra per augmentar els dies de vacances.. doncs pot ser sí, o pot ser no... De fet no tinc classes i a aprtir del dia 12, o sigui dilluns ja tinc exàmens... Què hi faria a Girona? Demà sí que hi aniré, però, només perquè tinc un sopar i divendres he quedat per fer un repàs de mates, perquè sinó m'hagués quedat tota la setmana a casa! APA!

Ostres! m'he deixat la gossa tancada a la terrassa!! Pot ser eren les vuit del matí, i la gossa emprenyant que volia anar a fora, finalment li he obert la porta, i me n'he oblidat! O sigui que s'ha passat des de les 8 fins a les 14.00 a la terrassa!!! jaja pobreta meva, ara està enfadada amb mi! :( ja li passsarà...

Avui no diré bona nit! diré.. bon migdia ( no es diu això oi?) Imma ;)

0 comentarios