Blogia
imma

Dies de somnis

Somni de nadal, somni de dies d'hivern, fred de peus, mans gelades. si si, tinc fred!
Va fer tramuntana, i després es va girar el temps i va començar a ploure, i era just el dia que havíem decidit anar a veure la rous! però tot i la tempesta,va ser genial.. L'Atmetlla del Vallès no em va agradar massa...però veure la Rous sempre és un plaer.
No sé si a tothom li passa, suposo que no perquè sinó hi hauria una improducció literària que faria por, però quan estic bé amb mi mateixa, no tinc ganes d'escriure, i em sembla inútil posar el que m'ha passat.. podria emplenar la pàgina, de tot és meravellós, tinc una vida fantàstica, totes em ponen.. ja sé que pot ser és una mica mentida, però tampoc tinc coses per queixar-me, ni tinc ganes de reivindicar, ni de criticar ni de predicar un món millor... Tinc ganes de viure, vire el meu moment, d'escoltar la tramuntana, de veure els ocells volar, i sobretot no ensopegar amb la primera branca ...
Sentir com la meva pell de gallina només pel sol fet de saber que estic aquí, i puc riure i cantar i saltar.... i veure aquells ulls marrons riallers, i aquella carona mal afeitada, i la verruga piga q tinc sota el coll, i totes les coses que hi ha per veure i per sentir i per fer veure que has vist i has sentit.. Agafar un avió i marxar volant...........i veure els núvols blancs esponjosos i imaginar que pots dormir i seguir somient sobre ells ..............................
Atravessar el mirall de l'Alicia i veure que el món vist des d'una altra prespectiva pot tenir sentit?

0 comentarios