Blogia
imma

lllet condensada la lechera

Sempre veig l'anunci de la lechera a tv3 abans i entremig del cor de la ciutat, i des de feia dies que cada cop que veia aquell anunci, tenia moltes ganes demenjar la lechera... fins que un dia, vaig anar al súper amb en J.A i vam fer el gran cerimonial!! Vaig compar un pot de la lechera amb aquell servidor fàcil.. tot un què! mmm casi 3€ em va costar la broma.. però resulta que avui he abusat de la lechera, i ara em fa un mal la panxa que ni us explico!! jeje, estic ben sonada... total que sóc una golafre!!!

La lechera per un tubo.... mai més ben dit!!

4 comentarios

imma -

De fet la tonteria de comprar llet condensada va venir d'aquí jeje

jose -

A mi m'agrada l'anunci de TV3 on el locutor pronuncia: "aqueix xiuxiueig incofusible", de no recorde quin producte. :-)

Mamulit -

Ahir ens vam fer un tip de beure'n amb la Glory. A casa meva, després de venir de les festes del barri i haver-nos oblidat de totes les penes amb cava; molt cava! I què bona què és...

Glory -

Ho vaig fer una vegada i no vaig recordar que l'endemà tenia anàlisi de saaaaang! Total= colesterol pels núvols. Vaig dir: Mai més, però la temptació...