Blogia
imma

Dissabte a casa!!!!!!!!!

Ha sigut una setmana bastant estressant, sobretot perquè m'he hagut d'adaptar a un ritme de vida totalment diferent del que portava durant lestiu, i a més he començat una carrera nova, amb gent nova que no conec...
Al final de la setmana ja parlava amb gent, encara sort, ja que al principi em sentia una mica sola. De fet durant tota la setmana m'he sentit una mica sola, suposo que estava acostumada a conèixer a tothom, a caminar pels passadissos de la facultat de lletres i saludar a tothom... i esclar a la facultat d'educació no concec a gaire ningú.. però això canviarà, ja faré que la gent em conegui!
M'han trucat per anar a fer visites guiades per la ciutat de girona, i també per anar a un parell o tres tardes a la setmana a una botiga, de mica en mica aniré fent cosetes!
petons

1 comentario

ruru -

segur q ho faras molt bve lo de les visitas guiadas,,, segurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr