Blogia
imma

contador

Perquè escric un blog? no ho sé...
Miro el contador aquest que hi ha , que ve predefinit per blogia, i he vist que han vingut unes 230 persones.. però.. clar aquestes persones és una persona (la meva mare) que ho mira 100 cops?, sóc jo que en mirar i remirar la web arribo a fer-me un munt de visites.. suposo.. suposo que no deu haver-hi ningú que em llegeixi... jeje o pot ser hi han passatgers anònims que no deixen comentaris.. de fet jo ho faig molt sovint, hi han pàgines que visito des de fa molt i no hi deixo mai cap comentari, com és el cas de la mer, i d'altres.. faig de voyeur... solament... pot ser hi ha algun voyeur de la meva web? mai se sap... ves a saber!

jejeje

7 comentarios

JaviWoll -

aquest blog està més currat estèticament que l'altre, lo d'escriure també en català està bé. Jo no tinc prou coses al cap per fer un en català i un en castellà.

ruru -

no sera perque ho fas amb el spc de la uni ???per algo raro d'aquellas cosas q pasan?? no ???
bon dia reina , petonicos

imma -

Gracies pels comentaris, estic molt enfadada, perqué no em deixen postejar, ahir tampoc, he enviat un mail als de infoaragon a veure què hi poden fer.. però ais no sé pas... em fa ràbia i l'alte blog no tinc ganes d'escriure-hi!

jose -

Jo et visite sovint, nena... Que conste.

ruru -

dona nena , q no , q no hi vaig pas 100 veggadas, potser m99 , jejejej pero be, dos no , nomes un ,,, i per tots ,,
muccxckis , looca gironina ,,, desertora de casa, jejejej cuidat , q ja t'anyoro

josema -

no entiendo nada

Nau -

Ui, jo el comptador aquest el vaig treure, prefereixo no saber quanta gent vé, ja me'ls trobo quan comenten.

No sé, com que som veïnes i tal, et vinc a fer la visiteta de rigor quan veig que has actualitzat (surt a la pag ppal de blogia).

No se t'ha acudit que com que escrivim en català rebem visites de gent que no pilla res del que diem? Pobrets.