Blogia
imma

Canvis..........

L'estiu s'està acabant, avui bufava una tramuntana de por! però és que a mi m'encanta la tramuntana! aquell ventent que deixa el cel ben blau, i aclara les idees després de suportar la humitat i la calor de l'estiu! Ja sé que a vegades, sobretot a l'hivern, la tramunta és molt emprenyosa, però ara la necessitava de veritat!
Sempre el canvi d'estiu a tardor em posa una mica tristoia, aizò que em passo mig estiu esperant la fred i les ganes de poder portar les meves mitges de ratlles.. però a lhora de la veritat, veure com els arbres perden les fulles, el dia es fa més curt, marxen els turistes, comencen les classes... no sé se'm fa estrany... Aquest any també s'hi afegeix que plego del museu, i esclar ara no tindré feina.. Però no és solament per la feina, sinó perquè aquest fet canviarà totalment el meu ritme de vida.... Ja portava un any i mig treballant a la Fundació, i ara deixar-ho.. em costa! És com una mena de síndrome d'Stocolm... no sé... Tmbé em sabrà greu no veure en Xavier, però segurament ja ens veurem per la facultat, sinó serà una altra amistad passatgera, com ho són totes.
Bona nit!

7 comentarios

jose -

No. Totes no són passatgeres. T'ho assegure.

Glory -

És meravellós que canvii la vida, el que seria terrible és que fesis sempre el mateix, dia rera dia, sempre les mateixes cares caiguin o no les fulles. I les amistats... les bones sempre hi son, en qualsevol raconet, a les altres que se les endugui la tramuntana al mateix lloc que a les fulles. Petons i petons

ruru -

xeviiiiiiiiiiiii.q ho sents'''?? estic segura q avuio tu i l'imma llegireu aixo , jejej ja ho saps ,, li fas un peto i li dius q si q la veuras d etant en tant , val ??

ruru -

jejej xevi , q dolent,, l'imma preocupada, per si no te veu gaire, jejej i tu mira , q la vols perdre de vista,, ai.,,, dolent dolent
apa xevi , cuidatr molt,, i ves a veure a l'imma

xevi -

nooooooooooooooooooooooo

espero ke no ens tornem a veure.

Xevi

Anónimo -

No m'agrada gaire, la tardor. Però tinc ganes que faci fred i sigui hivern... Però clar, no podem anar saltant mesos així com així...

ruru -

ja veuras com tot ira molt be, i aixo q dius de l'hivern etc, tan tparlar amb en xevi se t'ha encomanant, no ?? apa q ja te conve cambiar d'aires , i aixs t'espabilas cap un altre banda,, petonicos ,. maca