Blogia
imma

Sense rumb

Sense rumb M'he ben perdut... no és cap metàfora de la vida ni molt menys, m'he perdut per la xarxa... mirant de posar un tk, i que quedés ben bonic, imma.tk ..... sona bé oi? doncs no hi ha hagut manera! ais no sé...ja no ho intento més perquè em tornaré boja al final!
Ais em sento molt millor escribint en català, i a més el blogia m'agrada més, el ser aragonès i tal, em cauen bé els aragonesos, mira que no en conec a gaires per no dir a cap :P però tot i així em cauen bé! quines coses....
Huria d'està fent un resum d'un gran llibre... Los ojos de Rembrandt de Simon Schama, però em fa molta mandra, té 800 pàgines i el profe vol un resum de 4 pàgines... cosa difícil...... hauré de procurar ser sintètica....
Hola veïna!!!!!quina ilu tenir una veïna, jejeje ara em sento més acollida i tot!!! uuueeee

Avui volia posar una foto de la lluna, però al final no he pogut fer-li cap foto.. però realment la lluna avui està tan brillant!! que fins i tot fa una mica de por i tot!!!

Avui el meu company de feina ha vist el fantasma... treballo en un museu on hi han fantasmes... fantasmes vius (jeje) i també fantasmes de debò d'aquells que es van morir i ara van amunt i avall espantant a la gent... LA veritat aquest tema dels fantasmes ve de lluny, ja del principi de treballar al museu, però era més una conya que ens portàvem entre nosaltres... Però veient en Xavier espantat de debò... dient que ha vist una llum blanca... això ja em fa pensar més la veritat.. no sé coma cabarà, però em fa paureta molta paureta .... ja us diré alguna cosa.....
Ara ja sé que és molt tard, dos quarts de quatre... però aniré a mirar si llegeixo alguna cosa... i acabo d'una vegada per totes!!!!

un petonet.. i bona nit!!!

3 comentarios

emma -

és de radiohead

cogollo -

iuuuuhu