Blogia
imma

a la recerca dels meus orígens... SÓC CATALANA!!!

http://imma.bitacoras.com/risraas.jpg

Estimat diari, dissabte passat vaig anar a casa la iaia, és molt divertit perquè viu en una casa mooolt gran, amb una terrassa mooolt graaan! i puc jugar amb la pesseta, i em donen menjar bó, bé totes les coses bones que té anar a casa la iaia... de fet, mentre estava descansant, després de jugar molta estona, vaig sentir com la mestressa i la iaia parlaven dels meus orígens.. ja vaig comentar fa poc, que sóc filla d'un pekinés i un caniche... però ara m'estic "enterant" d'altres possibles orígens.. Sóc descendent de GOS D'ATURA CATALÂ!!!!! res de fifis caniches, ni repel·lents pekinesos!!! no no no... sóc una espècie de Gossa d'atura purament catalana !!! això sí, una mica petitona... però ja ho diuen ja que en el pot petit hi ha la bona confitura!!!

Estic molt contenta i a partir d'ara donaré voltes (com ja feia intuïtivament) al voltant del ramat!!!!

bona nit

janis

6 comentarios

El Pensador -

Perdó per contestar el comentari d'un altre, però, és que no me'n puc estar. Molt bo, Jun, molt bo. Llegint-ho, m'ha semblat tal qual, com si estigués veient aquell programa que fan un cop a l'any per TV3 del campionat de gossos d'atura.

Jun -

JANISSSSS

PASSA A LA DRETA, PASSA A LA DRETA!

JAU, JANIS, JAAAAAAAU!

MENJA ELS MITJONS DE L'IMMA JANIS!!

Això últim ho ha entès, eh?

imma -

alè d'optimisme... :)

El Pensador -

Anava a parlar d'ovelles i pastors, però, com veig que esteu comentant del que has escrit al DIP de l'Aina, m'hi afegiré. Jo també ho he llegit, i m'ha impactat l'encert que has tingut en crear una mena de continuació, alhora que li donaves un tom a la història. M'ha agradat molt, Imma.

imma -

aladern, el que he escrit era per buscar un sentit més positiu al gust amarg que m'ha deixat el teu escrit.. res més, em sap greu veure la gent trista, amb el que és bonica la primavera!!

aladern -

Bon dia imma. He vist el comentari que li has deixat a l’aina i m’ha agradat. NO sé si anava dirigit a ella o era per mi. És igual, el cas és que tens raó a mitges. Aquesta nit ha passat una tempesta i ara mateix llueix un sol esplèndid, en aquest matí primaveral. Però si t’he de ser sincer, et diré que no ho puc gaudir del tot. Fa un dia radiant, d’acord, però jo no em moc del lloc... i ja fa uns quants anys que és igual. També et diré que m’agrada veure la vida com no s’atura.
Que tinguis un bon dia.