Blogia
imma

efectes catedralístics

efectes catedralístics bé, avui ha sigut el meu últim dia a la catedral de Girona... de tot s'aprèn diu... he après, una cosa que ja sabia, l'avaricia dels capellans, que trenquen cada tres per dos els pecats capitals i tots els que us pogueu imaginar.. tres mesos només he estat allà per adonar-me, que el munt de calers que fan de vendre entrades de la catedral de Girona, no els invertiran (com diuen ells) en restaurar-la, segurament la major part anirà a parar : per pagar l'assegurança de l'Audi A5 del Bisbe, per pagar les múltiples criades.... per poder fer sopars elegants... i la creu d'or i plata que porta sobre el pit????......ai ai ai
no, desenganyem-nos, no restauraran la catedral.. no tan ràpidament com podrien fer-ho... no intentaran parar la ràpida erosió dels capitells romànics, no... ni tan sols treuran la pols dels pocs retaules Renaixentistes- Barrocs que van deixar de cremar els anarquistes... no!!!... això és el que menys importa!! si la gent "paga" per entrar igualment, perquè arreglar el patrimoni????

només faltaria!!

Que bé, no hauré de veure "els estúpids" del museu del capítol (si la dona aquella que a la que podia em deia gorda... àlies : GUARRA)....la última va ser:
GUARRA- Estaràs sola imma?
IMMA: Si mira avui m'han abandonat (somriure simpàtic)
GUARRA: je, je, total, tu ja vals per dos... amb "lu" ample que ets, jeje ....
IMMA: no, guarra no!!! per tres!!!
GUARRA: clar, les noies "grassonetes" (odio, o estic gorda o no estic res, però grassoneta, és com si em diguessin directament imma=foca marina) no teniu pas gaire èxit.. jeje, això era abans.
IMMA: no sé què faran les grassonetes, però jo tinc bastant dèxit.. no sé si les guarres com tu tenen "èxit"... almenys jo no sóc una amargada com tu (somriure encara més simpàtic)

Coses així, espero no haver-les d'aguantar mai més!!!

......... tot i que sempre que vulgui podré entrar gratis.......................................... jijiji..... un às a la màniga!!!

vaig a dinar, que em moro de gana!!!
nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

bona tarda

imma

8 comentarios

Francesc -

Al final fan pagar x entrar a la catedral!!!!!
Sabia k ho estaven discutint xo no sabia com va acabar...
I quan roben a la gent x entrar???

Jun -

Ooook!! XD XD

Ets una Sherlock Holmesa!!

hahaha ;)

imma -

de fet aquesta és la verge que corona la porta principal... ja investigaré ok?

Jun -

Imma, mira, dic aquesta:

http://www.deuvosguard.com/loads2/mdd.jpg

Et sona que estigui a la façana?

imma -

i moltes més coses... de fet la catedral de Girona , és simplement genial...
No oblidem pas el Tapís de la Creació!!! quina joia oooh oooh

bé ja paro

imma -

no en tinc ni idea ... això segur que ho sap la Guarra...
De fet la catedral està dedicada a Sta Maria: catedral de sta Maria de Girona... no sé... es tracte d'una catedral gòtica, i clar durant aquella època estava de moda dedicar les catedrals i esglésies a la suposada Verge Maria... per allò del "creixent culte Marià" també relacionat amb el culte a la dama Medieval...el que si que hi ha a la catedral de Girona és un St Carlemany i en Ramon berenguer II Cap d'Estopes enterrat... amb el seu falcò!!! i també hi ha n'Ermesenda!!! (tan mona ella) jeje...

Josep, la conversa l'he transformat, he canviat les meves respostes... les de la Guarra no...

Josep -

Renoi, aquesta conversa és verídica?

Jun -

Hola Imma!! Tots recordem la guarra si!! XD Un dia igual ens la trobem i li diem "hola guarra!" XD

Per cert, escolta, tu saps si és cert que una de les estatues de la façana de la catedral de Girona és la Mare de Déu del Déu vos Guard?

Es que així ho tinc entès, i fins i tot tinc una foto!