Blogia
imma

em vestiré de lila!

ahir va ser el dia de la dona... treballadora... Què collons vol dir això? només si tens una nòmina, o ets autònoma i tens una empresa, o sigui que treballes "fora de casa", només així pots celebrar el "dia de la dona"? que injust, que immoral i que hipòcrita.. la dona sempre ha sigut treballadora, portant la casa, encarregant-se de l'educació dels fills... aquest era el rol que assumía (i encara assumeix molt sovint potser més compratit.. però majoritàriament encara recau sobre la dona) dins la família, el pilar d'aquesta, la MARE, la MAMMA, ella era la que portava els pantalons... hauríem de fer un homenatge a totes aquestes dones que han fet tirar endavant a famílies senceres, que s'han encarregat de ser les millors mares del món... aquestes no conten? què vol dir el dia de la dona treballadora? no és treballadora aquella que cada matí es cuida de preparar l'esmorzar, de consolar el nen si alguna cosa li va malament... no és treballadora? què potser val menys? que potser és menyspreable?
perquè sempre relacionem tenir una feina " de grau superior" com ara caps directius i així, com una cosa positiva, infravalorant aquelles persones que per viure, per fer arribar un plat de menjar a taula han de fregar terres... perquè?¿?

amb aquestes línies no vull defensar una dona tancada a les quatre parets de casa, només vull reivindicar que hi ha MOLTES dones que aquest paper els hi agrada, que escolleixen ser "dones de casa", tot i que cada vegada és més difícil ser-ho, en el fons a mi m'agradaria molt poder ser-ho, poder cuidar i gaudir dels teus fills, encarregar-me de casa meva, crec que seria feliç... però això ningú ho reconeix com a feina... no estic dient que la dona no estudii, ni res! per déu! jo he estudiat, estudio i estudiaré, però també m'agradaria poder escollir no treballar fora de casa i no se'm jutgés per fer-ho...

Dret a escollir tan per homes com per dones, dret a ser treballadora, a ser estudiant a ser mare a ser pare ... un dia per la dona treballadora, un dia per la dona dona, un dia per l'home... un dia per tothom cada dia...
ais

estic cansada...

bona tarda

imma

0 comentarios