Blogia
imma

Ella és així

la meva mare tenia una panxa enorme, devia està de 25 mesos o més, dormia al seu costat, i vaig sentir la patada, que sortia disparada de les entranyes de la meva mare en contre meva.. ja de fetus la meva germana demanava guerra!
quan va néixer, jo estava jugant tota sola al carrer de darrere la carniceria de la meva àvia, i la veritat, recordo que em va fer molta mandra anar a veure aquella cosa que havia estat durant tants mesos ocupant la panxa de la meva mare... finalment em van arrossegar i hi vaig anar, clar, una nena de 5 anys no té massa vot ni veu... i aquell mateix 9 de juliol em van fer una foto preciosa aguantant un bebè morè...
ella sempre ha sigut una dona de combat, intel·ligent i segura d'ella mateixa, amb idees clares... tothom creia que aniria per ciències, i la gran sorpresa va ser, quan a última hora es va decidir per el batxillerat més de lletres que existeix... i pensar que va començar a llegir incansablement a partir de la novel·la d'Irvin Welsh, Acid House... qui ho havia de dir?
primer filologia anglesa (ho havia de provar) , i ara realitzarà el seu somni, anar a estudiar filosofia, allò que segons ella li ha quedat a l'interior, i que ho ha de realitzar...
doncs així ho ha de fer!, si no fas el que realment t'agrada no seràs mai feliç... i quina vida més trista si no pots ser feliç.... no?

bona tarda imma

3 comentarios

Senkreu -

Mmm... jo també vaig començar a estudiar una cosa a la Universitat que no em va agradar gens, i també vaig tocar el dos xD. Jo també havia d'anar per ciències, i guaita, al final ciències socials.

Au, sort a ta germana. 25 mesos a la panxa? Renoi xD.

imma -

suposo que se n'ha adonat que li agradava més una altra cosa i no ha tingut por de canviar...

El Pensador -

Qui pogués realitzar aquesta mena de somnis... Sento enveja de ta germana, no concretament per la filologia anglesa, ni per la filosofia, sinó, pel fet de poder seguir fent allò que vol. I consti, que li suposo un sacrifici, per aconseguir-ho.