Blogia
imma

últim dia

després d'estar una bona estona parlant amb la mestra, he sortit de l'escola, per la porta dels mestres, sentint-me part de totes aquelles petites persones amb les quals he passat aquests dies.. els hi he dit que els aniria a veure algun dia, però, no sé, a vegades faig promeses que no puc complir... he pujat al cotxe, i m'he posat el CD d'Amelie ben alt, sempre me'l poso quan estic moixa, tot i això, mentre anava conduint cap a casa, he plorat. He plorat molt, recordant les vivències, dels nens, records d'infància, se m'han barrejat tantes coses! També he plorat per una futura enyorança, i per una futura feina que m'apassiona...

bona tarda

imma

pd: primera vacuna de la Janis, després ha vomitat, pobreta meva :(, i la he posat a nom de'n fer...

1 comentario

osiris -

bona estratègia la de posar-la a nom d'en fer... jijiji!
estic algo desconectat, on vas a treballar ara???