Blogia
imma

pluja!...i patates fregides...

pluja!...i patates fregides... avui torno a fer de dona del temps! feia dies i dies que no plovia! i ho ha hagut de fer just aquesta setmana que estic a l'escola i sense cotxe!
Els nens estan súper revolucionats, perquè ja fa dos dies que no poden anar al pati, estan neguitosos, i només fan que cridar! és ben veritat que senten el temps!
Ara fa una estoneta, ha sortit una mica el sol, i els que es queden al menjador els han deixat sortir una estoneta al pati, semblen granotes, tots ben molls i enfangats!! je je

avui em sento bé, estic cansadeta, però és per culpa d'anar a dormir tard, m'és impossible anar-hi aviat!! redéu!

ahir a la nit em va trucar la meva mare, dient que la meva germana havia anat a fer pràctiques de cotxe amb el meu pare, de nit, i plovent, i s'havien quedat, misteriosament, embarrancats en el fang, prop de Corçà... no sabia si riure o "plorar de riure" perquè a mi, anys enrere em va passar el mateix... i el resultat va ser, que vaig agafar por a portar el cotxe... fins que no vaig anar amb una autoescola... i tot i així, encara continuo sent una patata fregida...
la història es repeteix... univers paral·lel? jeje, o potser una patata fregida paral·lela???

bon dia imma

pd: aviat aviat les fotos de la Janis!!

2 comentarios

El Pensador -

Estic impacient per conèixer a la boleta de pèl.

chill -

ya se sabe que los Opel Corçàs se quedan muchas veces atrancados, jajaj
Saludos,