Blogia
imma

educació... educare o educere?

educació... educare o educere? perquè per donar classes a nivell de primària s'ha de fer tres anys de magisteri, tres anys de programacions didàctiques de psicologia de l'educació, de bases psicopedagògieques de l'educació especial, didàctiques de coses hagudes i per haver... en canvi per donar classes a secundària, a persones que estan passant per una adolescència de canvis de tot tipus, amb una llicenciatura i un CAP de merda, (on et fan classe uns perdedors de la vida (en el meu cas es clar) que ja no creuen en l'ensenyament ni en res) ja en tens prou? com és que està tan descompensat? no hauria d'existir alguna cosa més? n'hi ha prou en un curs accelerat d'adaptació pedagògica per enfrontar-te en el dur repte d'ensenyar?....
crec que amb la meva llicenciatura d'història de l'art i el CAP, no en tinc ni per començar... fer magisteri m'està ajudant molt, tot i està en una facultat (de Girona) on el nivell és relativament baix... de tant en tant es poden salvar alguns professors que et fan viure i et fan venir ganes de dedicar-te a l'ensenyament, amb aquelles ganes, amb aquelles il·lusions idíl·liques d'aquells que volen canviar el món...

bona nit imma

5 comentarios

imma -

molt patètic molt!

adult_ero -

i saps què és el pitjor de tot? que als profes universitaris ni un miserable CAP els fan treure...així va el país... a major nivell de formació, menor nivell didàctic dels ensenyants...
P-A-T-E-T-I-C

Sònia -

Trobo que tens tota la rao del món, Imma!

Sònia.

wang -

Ja se sap... "No pain, no gain"...

agustí -

encara has tingut sort. A mi ja m'han dit directament els profes de la uni (a lletres) que ni se m'ocurreix dedicar-me a ensenyament. Jo no sé qui ho haurà de fer però... és clar que cal! Si els que tenim vocació ens la treuen i no ens n'ensenyen... bé, anirem a fumar porros i a estirar els bolsos de les dones grans, per exemple.