Blogia
imma

estufes roncadores, dutxes un dos un dos, mòbils aquàtics, plats de nata...

Ara estic de pseudo vacances, jeje, vaig deixar l'abacus, estic esperant una altra feina, i mentres tinc unes pseudo vacances, i després de tant temos sense tenir les tardes lliures, ara se'm fan llaaargueeees!!!! i a sobre em sento una mica culpable ( només una mica!!!) he aprofitat per: quedar amb en Xevi que és car de veure, fer-me una llibreta a la caixa (això al matí), fer deures, llegir instantànies, tocar la flauta (fatal) mirar el cor de la city... escoltar la música dels veïns, mirar per la finestra, emparanoiar-me amb la sussmi orelluda (estufa convectora d'aire) emparanoiar-me, amb el radiador elèctric d'oli... i no sñe, comprar-me unes mitges vermelles, menjar un plat de nata (no això va ser l'emma)...mmmm ja tà....
He recuperat temps perdut, feia temps que no em trobava a mi mateixa (és un dir, no vull reividicar un to trascendental tampoc)... tot i que pot ser no he disfrutat tant fen el perro com abans... els temps canvien, i la gent també ( tot i que la meva mare sempre opinar que la gent no canvia mai.. no sé què pensar)
Demà anem a Carcassonne amb en Ferrins, volíem anar a San Sebastián, però la cosa està xunga, tot tot ocupat!!!!
De totes maneres si vam esperar més de dos anys per anar a París, podrem esperar també per anar a San Sebas :)

Bon nit imma!!! a zupaaaaaaaaaaar

3 comentarios

ruru -

i prnsoigual encara, la gent no camvia, en esencia mai .. mai , el q es gilipñollas oi es sempre , jajaja i lo de fer el perro ,, un dia mes, i ja no en trindras de rmordiments,,, boba,,q em penso q te feia falta, i molt , tenir dia de no fer gaire res a aprt d'estudiar es cla r,, q es aixo lo q has vin gut afer a girona no ??? ajajaj aixo si qno ho has d'oblidar, lo altres es ... circumstancial ,...
es l'imma i les seves circunstancias .. ejej petons , i a vivir .....

osiris -

yo me apunto a ir a san sebastian, que quiero ver la concha :)

cogollo -

si anem! som-hi!