Blogia
imma

temps era temps... i olor a pollastre a l'ast

de petita m'agradava que le meu pare m'eixugués el cabell i em pentinés, ja que si ho feia la meva mare em feia mal, me l'estirava i ja estava l'imma per terra amb llàgrimes com cigrons.. i és que la mama es passva un ou pentinant i estirant-me els cabells!!! ( tot i que quan vaig començar a fer-ho jo tota sola, ella sempre deia que quan ho feia ella els cabells em quedaven millor.. si si) doncs, un dia, el meu pare m'estava eixugant els cabells amb el secador, li li, fins aquí normal, però com que vivíem en una caseta de xocolata molt petita, m'eixugava els cabells a la cuina, segurament, perquè el bany devia està ocupat per alguna altra persona. Doncs un dia, mentre m'eixugava el cap, li vaig preguntar : la mama farà pollastre per dinar? ... al cap de pocs segons el papa va respondre-- _què vols dir, no sé, perquè? - doncs perquè se sent molta olor a pollastre a l'ast...
Aquesta vegada el papa no va dubtar al contestar, i va dir, - Ah sisi, la mama fa pollastre a l'ast.és veritat....

Doncs aquell dia no sé què vam dinar, però pollastre a l'ast segur que no... resulta que eren els meus pobres cabells que s'estaven apunt a punt de quedar com pollastre a l'ast... i això, jo no ho vaig saber fins al cap de molt temps...i per casualitat!

Ara ja deveu entendre perquè sóc tan rossa.... jajajajaajajajajaja pollastre ROS tit jajajajajajaja

benu ja paro...

bona nit imma (pollo)

1 comentario

mary -

estas ben loca, vols dir que no necesites terapia????? petons!!! ah i sento no haver-te esperat avui a l'abacus soc un desastre pero es q tenia molta gana...