Blogia
imma

fa dies que no sé què escriure...

Després de l'emocionant incendi en plan Silvester Stalone... la meva vida segueix un camí planer, repetitu i monótom... classe, dinar, abacus sopar dormir... i prou... ais... podria explicar anècdotes de classe, però no en tinc ganes, o anècdotes de l'abacus, però com que ha deixat de ser novetat.. quin interès tindria? cap.... em sembla que miraré de fer las cinco del viernes, però no recordo l'adreça, i em fa mandra buscar-la... jeje...
Diumenge vaig a un concert de'n Jordi Savall, i si tinc temps pot ser dissabte vaig al de les Violines, però, buuuf.. no sé...
Quina pena no?... no sé si publicaré aquest post... però en fi total...

bona nit imma

4 comentarios

osiris -

estoy con tu madre...
aunque sea para saludar...

MAMA RURU -

nena ,, ecriu q si no m'enfado , ejjejejeje petons

chill -

Hay pequeñas cositas del día a día que marcan la diferencia.

osiris -

a mí cualquier cosa me vale, por mi no te cortes!!

De todos modos te entiendo, yo paso por una crisis de creatividad similar, serán las navidades?