Blogia
imma

magisteri musical... o alguna cosa així

magisteri musical... o alguna cosa així intento anar a classe, cada dia.. bé casi... ara ja he millorat amb la flauta... de dolça!! jejeje però igualment no m'agrada el seu so... almenys el que surt de mi... tot i que "SORPRESA" el professor "tontoelcul" em va dir que tenia un so "bonic" que estava millorant molt! visca visca!!!!
estic improductiva, en fer està fent "xamfaina" !! és com si visqués amb l'Arguinyano a la catalana :P jejeje

bon dia imma!!!

per cert, cosata molt tocar la flauta amb el nas, o què us pensàveu!!!
....

pd: ja sé estic boja..

3 comentarios

Oranx -

Vinaga toca la flauta que has d'acabar la carreraaa jajjaa

osiriz -

osti! tú también haces la cole de fotos con cosas en la nariz?? mola! no soy el único!

rrrrrruruu -

jajajajajjaaja
estas pitjor q jo ,, q ja es dir ,,,, tonta !!!!!
titimo