Blogia
imma

la comunitat...

la comunitat... Heu vist la famosa peli de l'Àlex de la Iglesia, La Comunidad?¿?¿... o el sucedani telivisiu Aquí no hay quién viva?, doncs si no ho heu vist, coreeu ara mateix a veure-ho, sobretot la peli de l'Àlex de la Iglesia, i un cop sapigueu a què em refereixo, torneu i llegiu el post ok?

Molt bé, com que segurament ja ho heu fet, ara podeu llegir. La meva escala del pis que vivim actualment des de fa aproximadament dos mesos ( o tres o gairebé o no sé), és un cau de vívores i de friks!!!! jejeje.. la dona del tercer D ens espia l'hora d'arribada, sempre "ai mira quina casualitat" està escombrant el seu trosset d'escala, quan arribo de la facultat... i a sobre gairebé mai arribo a la mateixa hora... com s'ho ha fet per aprendre¡s el meu horari??? increible! A la tercera planta, al tercer A hi ha un home, petitonet i "revessut" que deu tenir cap els 70, que no ens saluda, sempre que el veiem abaixa el caparronet rodonet i no diu res, del seu piset surt una farum de gos vell, i és que aquest home té la indescècncia de tenir un pastor alemany a un pis enaníssim!!!....el porta a passejar cada nit, però és ben curiosa la manera que té de passejar el seu "gosset", ell (l'home) s'asseu a un replà del carrer just davant del bloc de pisos, i el gos s'asseu davant d'ell, i es poden passar mitja hora o més (perquè he arribat a baixar comprar i pujar, i veure'ls a la mateixa posició)....
Una nit, que vam tornar tard amb en fer del cine, hi havia a la porta, un home petitonet i primet (aquest amb cabells blancs) i ens va fotre un rotllo increible, ens va dir que estava esperant els mossos (d'esquadra s'entén) perqueè deia que els del 5 A eren uns terroristes, pel fet que quan arribaven al pis tancaven la porta molt fort, i ens va explicar la teoria de que si tanques molt fot la porta no dones temps que l'arire passi i per tant apretes (l'aire) i aquest provoca esquerdes... Això es va quedar en anècdota, fins que un dia, al cap d'unes quantes setmanes, vaig tancar la porta fort (tampoc no massa) i va sortir aquest homenet, xiulant com si fos una bomba, i després va tancar la porta hiper mega fort!!!!! vaig sortir de casa acollonida!!!!!

buuuf, i encara hi han més coses, ja explicaré!!!!

vaig a dinar!!!!

bona tarda imma!

7 comentarios

RURU -

dons jo en tinc mes, d'un altre bloc de pisos ,, mira si ens agradaba q en dos nits varem fer la mudança
, jejejeej a les foscas,,jajaj no si no es pot viure en un bloc de pisos,,,no ,,,
ais,,, q ddififcil son les relacions , humanas ,jajaj
petons nens , ara marxem ,ja te dire alguna cosa.. muaccckis, petonicos

Oranx -

Nena quines histrories ehh

imma -

ai mare meva, akest bloc de pisos em vol matar, us imagineu aquell paio,a quarts de 12 foten cops de porta com un sonat!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

chill -

Collons! que teoría, seguro que es premio Nobel en Físicas

mari -

Però en quina classe de edifici vius??? a veure si baixara la bojeria fins a casa meva!!!
vigila q la gent esta molt volada!!! jajaja
petonets

Glory -

Doncs no t'amarguis! A casa meva hi ha una iaia de 86 tacos que es passa el dia dient si m'he engreixat o m'he aprimat. Un dia li vaig engegar que si moria d'anorexia seria culpa d'ella, però res! I, no t'ho perdis, rega els testos del balcó AMB MÀNEGA!!! La gent li diu de tot, però ella surt al balcó i saluda com la reina. Si es que no hi deu haber res com viure a Alaska, que son poca gent!
Petonets i no t'amarguis, fes-te la terrorista, l'home disfrutarà.

osiris -

juas juas!
això de que tancant la porta fort es comprimeix l'aire... aquest tio es físic o qué?

osti, quines aventures....
i tot això a un mòdic preu!