Blogia
imma

no es fa viatge...

l'any passat vaig anar una setmana a Itàlia amb els de educació musical, ens vam dedicar anar a conservatoris italians, altres centres italians on s'estudia música, per ser profe de música i tal.. aquest any el viatge s'havia planejat a Londres, i vistar Cambridge, Oxford i així, però es veu que s'han apuntat poquíssimes persones!! el preu era de 300 euros, sense incloure menjars... no sé, a mi m'hagués agradat anar.. no sé, l'hemo que organitzava el viatge estava una mica trist, m'he fet peneta i tot, es veu que era la primera vegada que ho organitzava ell... i des de fa gairebé deu anys aquest s'ha fet sense interrupcions... és trist...
m'estic morint de gana!!!!!!

nyam nyam

bona nit imma!!!

es veuq ue per fires de Girona anirem a un xino... sisi xino xano
:P

3 comentarios

mari -

a un xino??? amb la classe?? no... per cert hi ha soapr de classe??

RURU -

nena ,,,, q ahir en vsaren destrobar , jajaja jo , volia parlar una estoneta amb tu ,
tititmo moltttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt rondinaire, jajajaja

Oranx -

Ja faras una altre bo et preocupis