Blogia
imma

diumenges...

He tingut tots els diumenges festa aquest estiu... està bé.. un sol dia de festa i que sigui diumenge... però s¡acaba tan ràpidament taaaaaaan... que ni tan sols tinc temps a fer-me a l'idea que és festa... no sé, una sensació molt rara ... i demà em vaig ben enredar dient que podia treballar també el matí (ja que només tinc dues assignatures teòriques) jooooo sinó ho hagués dit, m'hagués pogut quedar a casa tot el matí dormint i mandrejant... que lluny que queden els dies que podia mandrejar.... bé vaig a dormir que demà promet ser dur!!!!

bona nit imma... per cert no heu vist els peixicus???? jejejejeje

3 comentarios

Oranx -

No et cansis molt a l'abacus

chill -

Aaaaaa cuuurrraaarr!

Silvia -

Ei!!!xiketa, jo tbe estic amb tu amb aixo dels diumenges tan durs i els dissabtes tan curts...vaya que no t'enteres del cap de setmana. He arribar fins al teu blog pq m'ha sortit al google que buscaves treball a Girona...que es el que havia posat jo al buscador...en fi...res passa desapercebut i estem tots fitxats!!!que vagi be la busqueda desesperada!!ah, si no poso accents es pq els he perdut al teclat!!jjrrrrjrjrj!!

*Silvia*