Blogia
imma

viure un dia que no és...

avui tota cofoia de mi mateixa, he anat a visitar la pàgina de"las cinco del viernes" tot pensant: és dijous, i clar ja és hora de fer les cinc preguntes que ara sempre faig... i quina desil·lusió... quan he vist que encara no hi eren, i jo ben mal pensada m'he dit, ostres aquesta setmana no hi haurà cinco del viernes fins el divendres... i de cop i volta m'ha vingut una cosa com un cop de puny petit a l'estòmac, de sobte me n'he adonat que no érem dijous, el dia abans de divendres... buuuuf!!! les meves ganes que passi la setmana han fet que tot avui visqués un dia avançada, tot pensant que demà seria divendres, i per tant el diumenge estaria més aprop... ais quins lius...
avui he anat a casa de'n ferran, i m'he fixat en unes fots que mai abans m'havia fixat (de fet no vaig gaire sovint a casa del pare de'n fer,..) unes fotos grogoses amb una mica de pols, hi sortia en ferran de petitonet (que és gairebé igual que ara una mica més baixet) amb la resta de família... aquelles fotos que abans es feia la gent de tota la família "emperifollada" amb cara de feliç... jeje, i a sobre el pobre fer petit, anava vestit amb una camisa horrorosa!!! ¡jeje, com he rigut!! i he pensat en els 80... les camises estampades hawaianes en plan Magnum, aquells pentinats hiper moderns.. i les xapes??? qui recorda les xapes que ara han tornat a posar de moda els poperos ... jo portava xapes Gegants de l'àcid house, de totes paridetes diferets.. mareta meva!!!
Jo sóc filla dels 80, pot ser no els vaig viure plenamet ja que era petitoneta, però jo vaig néixer amb els vuitanta, sóc fruit de la democracia, de la globalització, de les malles fluorescents de les sabates... mmmm o pots er sóc més fruit dels 90... jeje de fet les coses més cutres cutres són del principi dels 90 jeje...

benu continuaré mirant la série aquesta que ara fan el cop d'estat

ais..
ziiiiu, kina por... sort que era petita i no em vaig entarar de res......

bona nit imma

2 comentarios

imma -

home, tampoc diria cutres, durant aquella època crèiem que era lo más de lo más!!no sé anem canviant de gustos suposo...

chill -

De hecho, tienes razón los finales de los 70, los 80 y principios de los 90 habian modas ciertamente cutres!