Blogia
imma

reflexions sobre el res.....

encara no m'he trobat cap blog escrit per algun conegut "real", vaig llegir, fatemps, un blog d'una noia (ara no recordo com es diu) que deia que navegant i xafardejant pàgines de weblogs, s'havia topat amb un blog d'una antiga companya de classe que feia molt temps que no sabia res d'ella, esbrinar que es tractava d'aquella noia li va cosntar tres quartes part de la nit, però finalment investigant dades que la mateixa blogger deixava anar va descobrir que durant un temps, fins i tot, havien sigut amigues... a mi aquest xoc internauta encara no m'ha passat, els blogs de persones que conec a la realiat, els sé perquè elles mateixes m'han donat la direcció, però mai m'ha passat de topar-me amb un conegut que es despulli interiorment a través d'un blog... i la veritat tinc ganes que algun dia em passi... tot i que després ve el canguelis, de preguntar-te, si realment no hi ha algú que li hagi passat amb el meu blog... o sigui, que potser en aquests moments algú que em coneix, està tafenejant per el weblog, sense deixar comentaris... o potser en aquest mateix moment algú està intentant esbrinar si em coneix o em deixa de conèixer... de fet, i ara m'adono que podria ser un petit gran error, he donat moltes dades de la meva vida, d'allà on visc i deixo de viure, realment només em falta posar noms cognoms, direcció postal i número de sabates.... jeje, sóc massa confiada... realment no és que tingui por, no, la qúestió seria, que estic publicant un diari, més o menys personal, a l'abast de l'àmbit mundial que pot accedir a inet... bé, de fet això ho he sabut sempre.. i fins i tot, un dia posant el meus nom i cognom al google, vaig veure que a la universitat se'ls havia colat el meu dni, el meu número de telf... no en vaig fer gaire cas, de fet gens ni mica.. però, realment és necessari fer públic coses tan privades? una universitat no hauria de vetllar una mica per la seguretat íntima i personal dels seus alumnes? a sobre, normalment et fan dir si vols o no que la teva adreça i dades personals siguin públiques, i fins ara sempre havia dit que no. Però vaja, es veu que els és ben igual la teva opinió.
En fi, reflexions sobre el res, reflexions sobre el bla. bla bla.
He anat a veure la meva àvia que està en un geriàtric, i semrpe que hi vaig m'adono que acabarem tots iguals, asseguts en una cadida, mirant el res, absolutament esperant la mort. Gairebé em poso a plorar...

bona tarda imma

6 comentarios

imma -

ja sé que hi ha molt més que el blog, i la vida real es una altra cosa, jeje només faltaria, com ja he posat al títol, estava reflexionant sobre el bla, sobre el res... :)

mary -

floreta... has de ser positiva i relista la vida es alguna cosa mes real q un blog hi hanmes coses q una cadira en un geriatric potser acabem aixi pq ja nos ens queda res mes q fer sino q esperar el final es el curs de la vida però l'hem de viure intensament per poder arribar al moment sapiguen q hem viscut q em sentit q hem estimat fins al final pero q ja esta... tot começa i tot acaba pero l'important esta al mig....
Petonassos cuca!!!

donjon -

Suposo que si mai reconeixen el bar de què parlo al blog deixaré de tenir clients, o sigui que espero no topar mai amb un conegut! Gràcies per la visita, Imma, i no deixis de fer costat a la teva àvia. Potser sí, que tots acabarem esperant la mort, però mentre seguim respirant, tots som ben vius.

Una abraçada ben forta!

Turandot -

A mi tampoc m'ha passat això, però no creguis, quan veig algun blog de Mallorca, i ara en tenc un que coment sovint, m'ho pens una mica a verure si em coneixeran o no. Supòs que és dificil, per altra banda que s'el trobin per casualitat, amb els titols que posa'm tb...
Una besada, Imma!

jordi -

a mi em va pillar un company de feina, un dels que es casaran, i em va dir que invitaria als que volguessin anar... jo crec que s'ho va pendre malament.

Però per això està el weblog no? per explicar les coses obertament, si estàs limitat per si algú llegeix el que dius no seria massa lògic.

T'imagines que la noia "tetuda" del meu weblog llegeix el que dic? :S

I a la universitat fica-li un puro!

Oranx -

Suposo que deu costar però algu pots arribar a trobar