Blogia
imma

.....

Ahir no podia dormir, i avui estic com una mòmia.. uuuuuuuuh, si ja sóc blanca de per si, avui sóc hiper blanca...
L'altre dia em vaig fer un tips de riure amb la meva companya de pis, la crisitna (una altra que no és la rous) doncs, de cop i vola, estàvem al menjador, mirant (literalment) com estudiava la rous, es va començar a emparanoiar ella sola:
- Mira Imma, hoy he estado pensando en el significado de las palabras sabes...
(jo tota flipada... a veure) - i què has pensat?
(sempre tenim converces bilingües, fa molta gràcia sobretot quan hi ha alguna persona que no entén el català...)
_Pues, las diferemcias que hay entre, Súper e Hiper...
- Què?¿?¿?¿??¿
_ Sí, a ver tu vas a comprar al Súper mercado.. o Al Hiper mercado... Es mucho mas grande el Hiper mercado... Claro, es mas grande Hiper que super.... Luego Estan las Grandes superficies-...
- A veure Cris, has estat molta estona pensant això...
- Hombre pues claro, se tienen que pensar las cosas... Ahora puedo distinguir entre Súper mercado e hipermercado.. lo ves????

A vegades no entenc a les persones i aquestes situacions surrealistes em superen jejejjeje però vaig riure molt jejejejjee

Apa sento aquest post tan friki jejejejeje ke hi farem..
Ja explicaré com anirà la peli muuaks

Bon dia imma!!

0 comentarios