Blogia
imma

lhoritzó ple d'estels

Avui unes nenes m'agafaven del braç i no em deixaven anar, em preguntaven si em quedaria més dies, i si algun dia arribaria a ser la seva mestra.. pot ser d'elles no.. o pot ser sí qui sap.. de fet estan a primer, i la vida no saps pas com anirà...
tinc ganes de viatjar i fins i tot estic pensant en anar a viure una temporada a alguna altra ciutat, d'espanya mateix, però un lloc ben diferent.. com pot ser algun poble d'andalusia...no sé m'ho estic pensat molt serionsament... la vida pot canviar...

Tinc molta son, això d'aixecar-me aviat m'afecta, no m'hi acabo d'acostumar...

4 comentarios

imma -

me n'aniré amb en ferran

eruru -

i les fades ??? han volat ???? jeejjejeje

ruru -

apa nena , qfarias a andalusia , ?? sdola ???? y ferran ??? no ... pensa, pensa,,,, mal rotllo , sola ,, no ,,, no estas feta per estar sola ,, petonets jo si vaig a fer nones

ruru -

has camviat el fondo , jeje maco molt maco