Blogia
imma

estuiuet de sant martí

Aixecarte, tard, pujar les escales de la facultat de lletres, arribar suada com una marrana, fer la cocacola al bar, cares conegudes que no volies veure, altres que tenies ganes de veure, sonriures, felicitat, tristesa, plors, alegries, tristeses...... buuuuf batibull d'idees que s'escapen, records que tornen i t'agafen amb força...

sí avui he pujat a la meva antiga llar, sí avui he pujat a lletres i m'he llicenciat.. o això he intentat, he de pagar encara no sé què d'obrir l'expedient.. l'administratiu que m'ha tramitat tot era un home que havia vingut a compar ceràmica, els testos agraden a la gent que els veu jejeje això m'ha dit, i m'ha preguntat per la botiga .. perquè??? jeje no sé, coses de la vida, ironies del destí...
Vaig a fer un cafè ben carregat :)

0 comentarios