Blogia
imma

Una fada nova....

Una fada nova.... M'encata la fada que he posat a dalt de tot com a logo, la meva mare m'ha dit que ella en faria una de més bonica, i la veritat, crec que pot ser sí, però de moment aquesta ja m'agrada! :)
Avui al museu ha sigut molt avorridot, sempre ens queixem dels turistes i resulta que quan marxen, tot queda ben pansidet...
Avui era la diada de Catalunya, i he pogut observar que no hi havien gaires senyeres als balcons del meu poble, en canvi el poble on vaig a treballar n'estava ben ple, és ben curiós. Nosaltres no n'hem posat cap, i em sento una mica culpable, en tenim un parell, una que vaig comprar ara ja fa uns anyets que ocupa tot el balcó.. però m'ha fet mandra posar-la.. pot ser últimament tenim massa mandra tots plegats i per aquesta raó està tot com està, això ja no ho sé ...
Com ahir, estic fent el treball de Rembrandt, crec que aquesta nit no dormiré, i demà he quedat amb en xavier per anara Girona, buff quines ulleres que faré! De fet avui casi em quedo adormida al mostrador del museu, és que no hi havia ningú i era taaaan aborrit! jo tonta de mi no m'he endut cap llibre per llegir, i a més el joc del mòbil ja el tinc ben aborrit, i en Xevi estava mirant noies despullades per internet, ais què hi farem que n'és de dura la vida! i que duri! jeje
bona nit!Miraré de fer el treball ben ràpid....

4 comentarios

Anónimo -

jo tampoc es una dita

imma -

mai he entés lu de les quinientes

Anónimo -

i li dius al xevi q els fnatassmas no existeixan , q vigili , i cuidi dels vius q aquets si q fan por

ruru -

aixo te passa per anar a dormir a les quinientas q diria l'avia dolors