Blogia
imma

sóc egoista? (II)

He sortit de la feina ben emprenyada! tant que m'he posat nerviosa i no sabia treure el cotxe del pàrquing i gairebé em carrego unes canyes, i ratllo el cotxe amb un arbre!! buuuf!!
he estat tot el matí intentant pensar com dir-li a la meva companya el que opino del canvi d'hora, però no sabia com fer-ho... finalment ha vingut i li he dit, que li canviava sempre i quan pugui treballar aquells dos dies de tarda, per tal de poder anar a classe al matí... la noia m'ha dit que "m'entén i, que podia fer el que volgués.. bla bla bla... " "però, i ara no t'ho preguis malament" com odio aquesta frase!!! doncs sí!! m'ho prenc malament!!! " però crec que jo t'he canviat els dies que has volgut, i sembla que tu no em vulgus canviar res..." tot això m'ho ha dit amb cara de víctima i amb veu "xirriant" ... Què coi vold dir això? m'ha fet sentir com un monstre... m'ha caigut al terra... ara resulta que, no només sóc una tia egoista, que només l'interessa que li canviin dies, però sense donar res a canvi, sinó que a sobre disfruto fent anar malament a la gent!... avui ha sigut el súmmum! per què tothom em pren com la idiota de torn que s'ho deixarà fer tot i tot, i quan dic el que penso, i el que em convè després sóc un monstre!!

sempre igual!

merda

bon dia

imma

7 comentarios

osiris -

a cagar a la via, que es foti. Ho fas per ella, perque vegi que la vida és dura i blablablá....

un petonet imma

imma -

jeje, segur que és per la janis... sense cap mena de dubte!!

:P

mai9 -

no serà la cuidadora d la janis k és bufona? ;)

El Pensador -

És ben cert això que dius, Imma. Anar a passejar amb un gos, fa que acabis saludant, i entaulant moltes converses, que sense ells, no faries.

imma -

sí, potser sí que em calmi una miqueta... he anat a passejar la janis, ha fet nous amics, i jo també.. és curiós com la gent et parña quan vas amb una gosseta tan bufona com la janis!

El Pensador -

No sé com acabarà tot plegat, Imma, però, no em sembla que siguis egoista. El que sí sé, és que pel teu bé, t'anirà millor calmar-te una mica. Tranquil·la, Imma, tranquil·la, o acabaràs prenent mal sense voler.

Albert -

Bon dia Imma.

No ets egoïsta, què carai!

A sobre que li estàs fent un favor... per l'amor de déu! La companya aquesta de feina què és pensa? que li deixes un xec en blanc? La casa, el cotxe i el marit?

Intenta ser raonable (dialogant, vaja) i que ho entengui. I sinó... mira, es perdrà unes vacances per una cosa tan estúpida com canviar-se dos dies l'horari...