Blogia
imma

elmeupoble.com

elmeupoble.com avui al final, després d'un dinar que val més oblidar, hem anat al meu poble per comprar un pastís per l'aniversari del germàde'n Ferran, per variar he conduít jo l'enciam, i hem aparcat molt lluny molt lluny, evidentment, per no haver de "maniobrar" massa... nomé sposar els peus a les voltes, m'he trobat amb una coneguda, amiga.. benu doncs això, amiga dela colla de l'adolescència, i m'ha explicat que la majoria de nois de la meva (ex-) colla ja tenen novies, i que la situació ha canviat taaant des que tenien novia... i blablabla bla......
a part d'aquesta notícia tan, no sé, mmm bé notícia, el que més m'ha sorprés, és que aquesta gent van junts des de BUP!!! i això ja comencen a ser anyets!!! anar de visita fugaç al meu poble, és un exercici de nostàlgia, és com si s'hagués aturat, per uns instants el temps.... i el 25 sopar, com sempre algun lloc on? a la pizzeria? què farem ?? beure com cossacs, i jugar algun joc ridícul... i fer, talment... com si tornéssim a tenir 16 anys? no sé, a veure si me'n puc escapar, o pot ser no vull escapar-me?¿?¿?¿ no, pot ser el sopar del dia 25 és tan tradicional, com les neules i els torrons... i després ball cutre al pavelló.... i després passar fred, i discutir què fer per cap d'any... i al final decidir que em quedo a casa per cap d'any, perquè francament no hi trobo sentit... no cap ni un... només un , que és festa !!

bona nit imma

2 comentarios

ruru -

no puc escriure res al blog d'en ferran .... no saps perque ???
bona nit titimo

ruru -

jejejejje, pobre poble .....tititmo