Blogia
imma

ja han passat les fires i què?¿?¿?¿

ja han passat les fires i què?¿?¿?¿ D'acord!!! siii siii, no he complert la promesa que m'havia fet a mi mateixa, i finalment he parlat de fires ( o ja ho havia fet?¿?¿?¿)
Només hi vaig anar una nit, després de fer un sopar d'amics de d'història de l'art ( bé els de sempre, léase Rouspi, Pemi, Raquel.. Montse...) tocaven Obrnt pas, el consert va estaà bé... però em vaig avorrir i agoviar de seguida, vaig veure en Xevi S, que feia molt que no veia bla bla bla.. en Xevi Bado que també feia temps que no veia ( no tant però...) i pàra de comtar... queda enrera, aquells dies que no parava de trobar gent i geeent... de borratxeres INCREIBLIIIIISSSIMES, de buuufff... ejejeje

temps era temps... lero lero leeeeero....
Això sí, amb en Fer vam anar dues nits a ativorrant-se de xuxes de fires, ametlles garrapinyades, creps, frankfurts guarrus guarrus, gofres... no per aquest mateix odres.. però si fa no fa... aaah i reixes de crema! nyaaaaaammmm
i és que som uns golafres.. tot i que en ferrinsho cremi tot, i jo ho vagi acumulant... jejeje

bona tarda imma

4 comentarios

imma -

avui ha vingut una dona a labacus i m'ha ofert una dieta de hierbalife!!! ahhahaahhaahahhaa el que em faltava!!
ara em venen a perseguir a la feina i tot!!!

tela marinera!!

Oranx -

Això de fer dieta totes ho diem però no nomes ho fan ues quantes i no m'imcloc jejejejejeje

Glory -

Mira noia, el que guarda sempre en té, no? Jajajaja! Jo sóc de les teves. Petoneeeeets

chill -

eeeh la gula es pecado capitalll! a jalar menos ehh!