Blogia
imma

més reflexions sobre el res

avui he anat a classe, i ha vingut la nova professora de didàctica musical i formació vocal i auditiva, serà la substituta fins que la profe que hauríem de tenir torni... he tingut una sensació molt rara, deu tenir la meva edat, o no gaire més... i m'està fent classes a la universitat... he començat a emparanoiar-me, i a pensar que he perdut molt el temps aquest últims cinc anys, acabant una carrera la llicenciatura de la qual, de moment, no m'ha servit absolutament per res, a part de treballar a dos museus explotadors.... i mira ara, treballant a l'abacus i estudiant segon de magisteri... mentre una noia de gairebé la meva edat ens fa classe... en fi... no vull pensar-hi més... aquesta sensació la vaig tenir al revés quan vaig anar a l'institut amb els nens de segon de batxillerat, entre els quals n'hi havien que havien repetit i tenien gairebé la meva edat d'aleshores... però aquells dies, la sensació era positiva, i ara és negativa..
bé vaig a descansar que d'aquí poc vaig cap a l'abacus uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

bon dia imma

6 comentarios

Turandot -

Ostres, jo he començat enguany magisteri en educació especial, i tb em vaig tirar cinc anys fent la meva llicenciatura, quines coses...
xDD
Bé, molta sort!

donjon -

A mi em va passar una cosa semblant quan estudiava traducció. Una de les professores estava recent sortida de la universitat i em va suspendre un examen de traducció francès-català perquè havia oblidat traduir una línia (a les nits jo traduïa novel·les i anava mig zombi als exàmens). Sempre es fa estrany que algú de la teva edat es posi per sobre teu, però les coses van com van.
Un parell d'anys més tard, la vaig trobar un dia en una cafeteria de plaça Catalunya i em va estar demanant consells perquè volia ser traductora literària com jo. La vida fa moltes voltes.
La feina dolenta... Temps al temps. De tota manera, no vegis cap feina com dolenta. A l'Abacus no sé com es treballarà, però la feina que fas és ben útil per als que estudien, això segur. Mira-t'ho pel costat positiu. Tot plegat, és un mal temporal.
Un petó.

LoMasLejosATuLado -

Hola!
Nunca olvides que el saber no ocupa lugar, ella igual está trabajando dando clase en la universidad, pero tú tienes más cultura que ella.
No tengas prisa por tener un buen trabajo, tiempo para eso tienes toda la vida!
Un besito

jordi -

ella estará pensando que vaya mierda de curro de profesor agregado que tiene, a ver si le sale una oposición...

No pienses que vive mejor que tú!

ruru -

nena ...... q el temps es algo molt subjetiu .,... res tu a lo teu i la profe a loseu ,, cada vida es com es,,,, la teva esta molt be,, jejeje petonicos

chill -

Cuantas carreras sirven realmente para el mundo laboral?