Blogia
imma

"frikis"

La setmana que vaig passar a Itàlia, es pot dir que pràcticament vaig està tots els dies amb dos nois de la meva classe, de fet només vam anar tres persones de primer, entre aquestes jo, i la resta eren gent de segon i tercer, que no es relacionaven gaire entre ells i nosaltres... molt estrany... jeje, doncs amb aquest parell, ens vam fer molt amics, bé, al haver d'està tantes hores junts, acabes parlant de moltes coses diferents... LA qüestió va arribar quan, vaig descobrir (de fet ja tenia sospites) que ens deien els tres frikis de primer... o el trio frik... no és pas que m'ofengués aquest adjectiu... però em va fer pensar... potser és veritat que féiem un trio inhabitual, perquè els tres som molt diferents.. però potser que es mirn tambe una mica ells... que us asseguro que gaire normals tampoc són.. però bé.. tampoc m'hi vull amoïnar massa...

Al està una setmana fora ara vaig ben desorientada, les classes van continuar, i la majoria del temari encara no el tinc... i amb la setmana d'observació a l'escola encara m'he desorientat més! No sé si he de fer un treball i si n'he de fer dos.. o què és el que haig de fer??
Vaig fer fotos als nens, va ser un fars de riure perquè tots volien sortir en primer pla!! La mestra i jo intentàvem posar pau, però no hi havia manera, són uns nens molt moguts, i al final vaig optar per fer fots gairebé d'amagat!! jeje no les puc publicar, per allò del dret d'imatge dels nens, però ja us asseguro que són precioses!!! :)

Demà haig d'anar cap al museu un altre cop... el dia de les eleccions no va venir gaire ningú, perquè suposo que estaven votant, jo hi volia anar a primera hora, però al final ens vama dormir i hi vaig anar després de tancar el museu. Estic molt contenta perquè no ha guanyat el PP!!! :) podem respirar més tranquils!

M'acaba de fer grrrrrrr la panxona... aniré a dinar!! que sinó... :)

bon dia imma!

4 comentarios

imma -

hola olvido! :)
emma, sí, ets una repel·lent...jeje
mama, tranki que m'és igual, en el fons m'agrada ser friki... si això significa sortir de la normalitat avorrida...!!!!!

ruru -

frikis ,, els altres no, se, no els conec, pero tu ,.,, aquet calificatiu no t'escau gens ni mica, altres potser si , pero friki ,,, no .. jejeje apa .,.. q es fotin , pertons

emma -

:P
correcció:
no és "al entrar", és "en entrar" (castellanitzada).

deixa'm fer de nena repel·lent....

olvido -

Sí, ja podem respirar tranquils!!Jeje ostres quina enveja, Itàlia, com m'agradaria anar-hi, bé per viatjar ja m'està bé qualsevol indret, mentres la companyia sigui bona :P.Un petonet Imma ^_^