Blogia
imma

No sé estar sola

Definitivament.... Avui havia d'anar a Figueres a música, tenia conjunt instrumental, de fet dilluns que ve tenim una audició, i no sé pas com sortirà aquest pas! M'ha trucat el profe dient que s'anulaven les classes, perquè la majoria de la gent té exàmens i no poden venir... total que m'he quedat al pis més sola que la una, i no sabia pas què fer! He obert la tele i només feien atus lados i grans hermanos... i m'he deprimit... L'he apagat i encara ha sigut pitjor, un sil·lenci tan gran!!! Bé mentida, sentia les botzines dels cotxes i els crits dels nens de l'escola que tinc al costat.. a part d'això res més.. bé també els talons de la dona del pis de dalt, que crec que no se'ls treu ni per dormir! Me l'imagino tota vestida i maquillada passejant-se pel pis, quina cosa més estranya.. De fet no conec a cap veí, només he vist alguna vegada el del 1r 1ra i segons la meva companya de pis és un noi molt guapo.. però jo les vegades que l'he vist m'ha semblat extremadament "sosu"... pobret pobret... La que suposadament és la seva mare, o la seva amant (no se sap) és una dona d'uns 40 anys, retenyida i que sempre que l'he vist porta bosses de roba comprada al maximo dutti, o sigui.. una mica pijilla.. si és que no reutilitza les bosses per anar a comprar al Dia% que no crec...
També he ensopegat (literalment) alguna vegada amb una dona molt simpàtica qu deu viure sola, i que cada dia treu el gosset a passejar, un gosset del tipus milú de'n Tintín... un dia casi m'obliga a pujar a l'ascensor, i jo allà.. no no, no cal que no veu que visc al primer! jeje...
He comenÇat dient que no coneixia a ningú, i déu ni dó no? bé però res...
Al primer pis on vaig està (compartint s'entén...) sí que ens vam fer molt amb una veïna, de fet crec que ens controlava i tot, sortia pel balconet i ens cridava i preguntava coses... un dia vam pujar (el meu cosí i jo) al seu pis perquè ens deixés no sé què per cuinar, i ens va ensenyar tot el seu pis.. Era com el nostre, però ben arreglat.. Va ser molt surrealista tot plegat. Feia dos anys que no sabia res d'aquesta dona, i un dia que passejava tranquil·lament per girona me la vaig trobar, i em va saludar, també va ser molt surrealista :)

Bé el que volia dir... m'he sentit molt sola, allà al pis, la Rous havia pujat a la universitat a fer un examen, i en joan antoni a fer classes al nen, la cristina a francès.. i jo allà, sense saber què fer.. Podia haver estudiat coneixement del medi, o bé podia haver tocat el violí.. però no he fet ni una cosa ni l'altre, he sortit sense rumb he anat al súper... i bé fins als ordinadors... a buscar algú.. perquè em sentia sola, i feia molt temps que no m'hi sentia.. bé estic una mica tonta res més
Bon vespre imma!

1 comentario

cogollo -

Pobreeta tota soleta! ;PP no t'hi sentis mes