Blogia
imma

I passen els dies..............

I passen els dies.............. Ja ha passat gairebé dues setmanes que he començat de nou, encara no m'he acostumat gaire al nou ritme... crec que serà la tònica de tot l'any, o sigui que aquest blog es pot tornar insuportable :P

Els meus companys de pis són genials! En J.A va acabar història l'any passat i ara fa classes particulars i menjadors en una escola, però també es troba desorientat, és díficil acabar una carrera de 5 anys i veure que és chungu trobar alguna feina digne, una feina a l'altura de la teva preparació... l'altra companya de pis també li passa una cosa semblant, però s'ho agafa millor, treballa a una botigueta, i ella va tirant.. però crec que la frustació és una mica general... no tenim lloc de treballs en museus, perquè, o bé ja estan agafats o bé hi han endollats de merda ( ho dic per experiència)... entrar al món de l'ensenyament també és molt difícil, ja que les llistes no s'obren mai, o cada vuit anys :P i les privades també s'hi entra per endoll, o tinguent molta sort!!!!
O sigui que per mi, aquest any tb és molt diferent, pot ser continuo estudiant, però em veig tant lluny d'aquella nena de 18 anys que va començar a fer història de l'art... ais no sé..
L'altre dia amb en Fer vam anar a l'excalibur, un pub irlandès que anem molt sovint amb els meus amics, a pendre una cervesa i a xerrar de toneteries, com fan els anglesos, de fet prefereixo això abans que anar a una disco a martiritzar-me amb el volum massa alt de la música i amb les aglomeracions de pijos... M'ho vaig passar molt bé!!!!!
El diumenge vam anar a fer el guiri per girona, és diver passejar-se com si fossis un d'ells, m'encanta!!!
Una foto de una bona guinees!!!!!!

5 comentarios

Glory -

Tens raó, per això no vull que el Màxim deixi el fagot, tocant un instrument "raro" sempre tens feina, per malament que ho facis, que si no... Tinc tants amics que no es poden dedicar a allò que han estudiat i pel que han treballat tant! No perdis l'esperança i, mira, si tot va per "enchufes" se'n busca un i ja està. Petons

ruru -

si on es ????? jejeje petons maca

Emma -

on es la foto???

ruru -

vaig a baix , es qencara no estic desperta del tot , estic axis axis , jeje

ruru -

dosn ara baig s baig , petonets