Blogia
imma

poca cosa per ser feliç

vaig treballar dissabte i diumenge, es nota molt que aquest any ja no és l'any dalí, els matins venen molts grups, però a la tarda s'està tranquilet. M'agrada està a la zona de llevant, al costat de l'eixida, és la part més fàcil de vigilar, tan sols has de controlar que no toquin la taula, i ja està, no tens tanta responsabilitat com a la part de ponent que és on hi ha l'habitació, el piano i un llarg etcètera.. a més, al poder sortir a l'eixida pots transportar-te mentalment observant el paisatge empordanès.. de tan en tan surto, i miro aquells camps que encara són verds, amb el cel blau ...

http://imma.bitacoras.com/paisatgeguai2.jpg

la llum de l'empordà és impressinant, cada estació de l'any té les seves característiques especials, però potser la que m'agrada més és la llum de la primavera, una llum nítida, clara, que ho envolta tot. Quan vaig conduint de girona a púbol, normalment si tinc temps em desvio pels camins del voltant per poder passar a través dels camps, veure els pagesos, els arbres, la verdor, les roselles, la ginesta... i m'alegro tan d'haver nascut i d'haver format part d'aquestes contrades, em sento tan a prop d'aquesta terra... tan lligada... mira que girona està a prop, que només trigo 20 minuts en cotxe.. però.. tot i així, sovint sento nostàlgia....

bona nit

http://imma.bitacoras.com/paissi.jpg

imma

ps: no penso dir res, estic indignada, si volen treure història de l'art coma carrera universitària, doncs que la treguin cony!!! després podran dir amb raó, que a sobre d'estudiar una carrera sense futur, vaig estudiar una carrera que ni tan sols existeix.... apa doncs, aquí ho teniu, esteu contents???

no penso lluitar, he gastat massa temps.... i mai hem sigut escoltats.... de moment només em resigno...



http://imma.bitacoras.com/cel.jpg

9 comentarios

imma -

ui.... no em comparis ... quin sacrilegi!! mon dieu!!!

Senkreu -

Vaja, m'has recordat lleugerament les descripcions que en Josep Pla fa de l'Empordà xD

Au, salut!

giorgio grappa -

Mira la part possitiva, Imma: has pogut estudiar la carrera que volies abans que l'eliminaren. (La meua també corre perill: Filologia Catalana.)
M'agrada el teu dip. Ànim! I... quina enveja de treball!

imma -

jeje, ja estic de trasllat...!!! a veure com acabo i a on... :) i és possible que la janis tingui un blog per ella sola!!!!!!

El Pensador -

Si ho has fet, no sé que has fet; però, la pàgina torna a funcionar correctament.

Jun -

Bueno, m'han dit que l'imma es muda de blogia oi?

Puc fer una petició? puc puc puc puc?

Que en el nou blog la Janis tingui una secció!! XD

em pixo de riure amb els seus posts!

imma -

no és que gaudeixi de la feina, busco remeis perquè la malaltia no sigui tan i tan greu..

imma -

ja m'ho han comentat... intentaré canviar... a veure...

El Pensador -

Deixant apart el tema de l'Historia de l'Art —que no crec que s'hi atreveixin—, i l'enveja que m'has fet quan has explicat com gaudeixes de la feina, t'he de dir, que de fa un parell de dies, la teva pàgina s'ha convertit en quelcom d'accés gairebé impossible. L'has de deixar descarregant-se minimitzada, i anar fent altres coses, sinó vols que acabi amb la teva paciència.