Blogia
imma

on ets fabulosa primavera?

on ets fabulosa primavera? Salts mortaaals!!!!

fiiiiiiiiiiiiussssss

a veure a veure, quantes onades de fred hem passat aquest any? 3, 4 , 5 ???? bufanda amiga, abrics amics, constipats, grips... aaaa txi iiiiis....

fem salts mortaals!!!

del fred Siberià, Polar.... llarg etcètara.....

a on anem???

a la calor tropical!!!!!

samarretes de màniga curta.... chichis chichis!!!!!

bronzejats...

GAMBES!!!!!!!!!!

turistes....

camps secs...
pagesos emprenyats.....

aigua on????

aigua????

aiguaa?????
on on on on on on on on on???????????????????????????????

merda....

hivern - estiu.... ni tadors ni primaveres...

que trist oi??


i el romanticisme???
només pels qui miren la lluna...

on ets???

ei tu!!!

el meu besavi va aprendre a nadar al riu Daró.... mm qui és el guapo que s'atreveix a banyar-se en aquest riu de merda?? .... el dia que hi ha aigua esclar!!

bona tarda imma

pd: això no és un post, és un post-it jejeje m'agrada, això ho vaig llegir a un altre weblog i em va fer gràcia :)

8 comentarios

El Pensador -

Digues-m'ho a mi, que me'n vaig anar amb el fred, i he tornat amb la calor. Molt divertit el nou disseny, Imma.

pentesilea -

sí, és complicat adaptar-se als canvis: fred, calor... No sé si m'acostumaré...

imma -

merci :)

Rafa -

web xula :)

imma -

jajaja, ara li preguntaré què n'opina la janis...
Ear3ndil: ja he mirat d'arreglar el cúmul de comentaris, no tinc ni idea del que passa, a vegades el blogia es torna tontu....
cogollo, si si aquest Riu Daró... és tipu Rissec... que ja te tela un riu dir-se rissec!!

cogollo -

El riu Daró, que quan fa sol és un parking i quan s'entrenyina el cel un rentacotxes

Ear3ndil -

comentario: Ei, qui no mira la lluna es perque no vol. Es una de les poques coses que podem veure tots alhora. Aixó i la tele. Buf, quina comparació mes trista.

Per cert, jo he agafat la grip aquests dies amb aquests balls de calor i fred. Tots en màniga curta i jo m'he quedat al llit ben abrigadet:)

Jun -

OH DEU MEU!! AL FINAL ENS ACABAREM TRENCANT! OSTRES OSTRES OSTRES!!

Tant de calor fred calor fred NO pot ser pas bo!! O si?

Aix....

PS: Surtirà duplicat, el comentari?

PPS: Que opina la Janis dels canvis de temperatura?